Jump to content
Sign in to follow this  
kaw

BS Bildeler

Recommended Posts

kaw

BS Bildeler er virkelig den verste butikken jeg noen sinne har handlet i. 

17.juli bestillte jeg en vare som skulle være på lager og leveres på 3-5 virkedager. Etter ca 3 uker kom varen, selvfølgelig defekt. Varen ble returnert med deres retur program og ikke noe svar kom på eposten min. Etter 3 uker ringte jeg og etterlyste det hele. Hadde utallige ganger forsøkt å ringe de før også uten hell men kom da gjennom denne gangen.

Jeg ble forsikret om at varen skulle komme i løpet av sist uke. Og jeg skulle få penger tilbake på min konto for frakt.

Nå skriver vi 7.september. Det har snart gått 2 måneder siden min vare ble bestillt. Jeg har fortsatt ikke min vare som skulle komme på 3-5 dager. Jeg har ikke fått kreditert noe penger og jeg får ikke svar på hverken e-post eller telefon.. 

Dette må virkelig vøre firmaet fra helvetet.

De har gjort lurt i å stenge FB siden sin for kommentarer, hvis ikke ville det ligget tidenes sinteste innlegg på siden deres nå.

Aldri i verden om jeg skal handle der igjen, noen sinne, og det gjelder Skruvat også, som eier BS.   

Edited by kaw
  • DCN Point 1

Bakken

Bullshit bildeler som noen kaller det. Men ja, det finnes utallige tråder rundt om på nettet som omhandler dette her. De aller fleste har dårlige erfaringer med denne nettbutikken. Skruvat derimot har jeg bare gode erfaringer med selv. Ok priser og vareutvalg, leveringstiden er heller ikke noe å si på.

kaw

Bullshit bildeler som noen kaller det.emoji23.png Men ja, det finnes utallige tråder rundt om på nettet som omhandler dette her. De aller fleste har dårlige erfaringer med denne nettbutikken. Skruvat derimot har jeg bare gode erfaringer med selv. Ok priser og vareutvalg, leveringstiden er heller ikke noe å si på.

skruvat og BS er samme firma mer eller mindre. Reklamerer du hos BS kommer du til skruvat. Både på retur web og på kundeservice telefonen 

Bakken

Åh, har kanskje bare vært heldig de gangene jeg har handlet hos Skruvat da.

Michael

Noe nytt her, kaw? Har de krøpet til korset, kreditert deg og beklaget for dårlig service?

Bra de ikke er en av DCN's samarbeidspartnere..

Polestar_01

BS Bildeler er virkelig den verste butikken jeg noen sinne har handlet i. 

17.juli bestillte jeg en vare som skulle være på lager og leveres på 3-5 virkedager. Etter ca 3 uker kom varen, selvfølgelig defekt. Varen ble returnert med deres retur program og ikke noe svar kom på eposten min. Etter 3 uker ringte jeg og etterlyste det hele. Hadde utallige ganger forsøkt å ringe de før også uten hell men kom da gjennom denne gangen.

Jeg ble forsikret om at varen skulle komme i løpet av sist uke. Og jeg skulle få penger tilbake på min konto for frakt.

Nå skriver vi 7.september. Det har snart gått 2 måneder siden min vare ble bestillt. Jeg har fortsatt ikke min vare som skulle komme på 3-5 dager. Jeg har ikke fått kreditert noe penger og jeg får ikke svar på hverken e-post eller telefon.. 

Dette må virkelig vøre firmaet fra helvetet.

De har gjort lurt i å stenge FB siden sin for kommentarer, hvis ikke ville det ligget tidenes sinteste innlegg på siden deres nå.

Aldri i verden om jeg skal handle der igjen, noen sinne, og det gjelder Skruvat også, som eier BS.   

Er bare tull der borte.. helt ubrukelig, bare å lage en tråd, for alle som har tenkt å handle der. IKKE GJØR DET!

kaw

Noe nytt her, kaw? Har de krøpet til korset, kreditert deg og beklaget for dårlig service?

Bra de ikke er en av DCN's samarbeidspartnere..

De klarte til slutt å levere ett nytt produkt som heller ikke var noe bra, men etter 3 timer med sliping og aktiv bruk av varmepistol klarte jeg å tilpasse øyelokkene slik at de gikk å sende til lakkering.

De tilbød seg å reffundere 15% av vare prisen I tilegg til frakten. Skal en reklamere med de. Spør etter Hege Gardi. Eneste vettuge mennesket der inne. Hun virket oppriktig lei seg over alt trøbbelet.

Er bare tull der borte.. helt ubrukelig, bare å lage en tråd, for alle som har tenkt å handle der. IKKE GJØR DET!

Ja, de er håpløse.

Men viktig å merke seg at BS og Skruvat er tekninsk sett same firma. Så tråden burde gjelde begge. Varene og retur behandles gjennom Skruvat systemet. Sammenligner en butikkene ser en at det er same lager status på alt begge steder.

Knutis
Men viktig å merke seg at BS og Skruvat er tekninsk sett same firma. Så tråden burde gjelde begge. Varene og retur behandles gjennom Skruvat systemet. Sammenligner en butikkene ser en at det er same lager status på alt begge steder.

Har selv opplevd tull med BS Bildeler, men ikke fra Skruvat. Har bestilt bildeler fra Skruvat for sikkert 20000kr de siste tre årene, og bare en gang var det tull: vi fikk innholdet til en kar i Finland som skulle ha plugger til Volvoen sin, og våre deler til en Passat sikkert hadde havnet i Finland.
Ellers har det vært prikkfritt, og de ordnet veldig fort opp med nye deler til oss også.

Polestar_01

De klarte til slutt å levere ett nytt produkt som heller ikke var noe bra, men etter 3 timer med sliping og aktiv bruk av varmepistol klarte jeg å tilpasse øyelokkene slik at de gikk å sende til lakkering.

De tilbød seg å reffundere 15% av vare prisen I tilegg til frakten. Skal en reklamere med de. Spør etter Hege Gardi. Eneste vettuge mennesket der inne. Hun virket oppriktig lei seg over alt trøbbelet.

Ja, de er håpløse.

I know... bare crap.. Lag en kjempetråd om dem, kjipt for folk som bruker mye penger å bare får problemer igjen... ikke mye morro.

xsteady320

eg regnar med at dokke veit at BS bildeler Firma Ligger ute for salg :P:D

det er ikkje rart at Firma er til salg visst dei ikkje klarer å levere varen , og mister kunder samt pengar 

http://www.proff.no/rolle/bo-peter-jakobsson/-/1460835/ styre ledar i BS bildler er Daglig leiar i Skruvat . visst derre ser på linken.

samtidig som dokke er inne på linken kan dokke sjå at Skruvat eigar 100% av BS Bildeler

Edited by xsteady320

jonarnes

Ble oppringt fra BS bildeler (eller noen samarbeidspartnere) for noen dager siden angående bilforsikring.
Ble lettere irritert over at de bruker mine opplysninger til telefonsalg.

Mener jeg har lest om andre som også har opplevd dette 

kaw

Kanskje det er de som har solgt nummeret mitt til disse som ringer meg fra Windows og Microsoft ustanselig om dagen.

Freakshow

kan jo legge inn min erfaring av BS bildeler her!

kjøpte en liten list til bakluken til min gamle e34 sedan, listen ble bestilt i august (dette var i 2010) engang og fikk beskjed om at den kom iløpet av noen uker. noen uker gikk, jeg kontaktet de. varen var på vei sa de, så gikk det en mnd til. ingen ting! så purra jeg igjen og de beklaga seg og sa den var på vei. plutselig var det gått flere mnd og jeg hadde glemt av hele lista og bilen ble solgt i slutten av desember.

oi dæven plutselig i slutten av januar kom lista mi? et halvt år etter den ble bestilt :P

så jeg kontakta de og sa jeg kom opp med lista i retur så de kunne gi meg tilbake pengene da jeg ikke hadde bruk for ei list som jeg bestilte for 6mnd sia! mye om å men så fikk jeg pengene tilbake.

så ja kort fortalt det var første og siste gang jeg bestilte derfra!