Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Ønsker vinterklargjøring av 2015 BMW 520d Touring i Drammensområdet.

Lakkfargen er Imperial Blue Metallic (BMW kode A89). Bilen ble lakkforseglet med Meguiar's hos forhandler før utlevering i desember 2014.

Har siden forsøkt å holde den ren:

- Har IKKE brukt børstevask på bensinstasjon

- Vinterstid har jeg brukt selvvask på SmartWash i Drammen (hovedsakelig uten berøringsvask, og med medbrakt Prickbort avfetting)

- Sommerstid har jeg vasket hjemme (Bilthamber Autofoam skum, høyttrykk avspyling, berøringsvask med Meguiar's NXT såpe, tørking)

- Innimellom har jeg brukt LaserWash berøringsfri automatvask (på Liertoppen)

Utover dette har jeg ikke gjort noe med lakken, som ser ut til å være i god forfatning.

Ønsker å gjenopprette original blankhet/glans, samt gjøre lakken mest mulig motstandsdyktig mot salt og vinterskitt. Ser for meg lakkrens, polering og forsegling, men tar gjerne en dialog om hva som bør gjøres. Kun seriøse henvendelser med gode referanser.

Endret av Dweezil
Reidar
Skrevet

Pm sendt. 

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår