Gå til innhold

Stavanger: Ønsker Utvendig polering/shine inkl beskyttelse Mercedes C-klasse Silver metallic

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei,

Ønsker en helt basic utvending oppfriskning på Mercedes 2006 C-klasse, silver metallic. Jeg forsøkte meg på en skjerm med turtle wax nano-cleaner, manuelt med poleringspapir, og etter noe jobbing, så ble lakken glatt og fin, det er endel sorte prikker i nedre del av karosseriet. Bestemte meg for å betale noen kroner for å få hele bilen glatt og fin, gjerne med beskyttelse for høst/vinter. Felger er ikke veldig pene, men ønsker en grundig rens av disse for lettere å kunne holde dem rene utover høst/vinter, men trenger ikke bruke veldig mye tid på disse da de som sagt har noen skraper og jeg erkjenner at det må nye felger til på dette området for at det skal bli helt bra.

Bilen har noen skraper her og der som vil kunne se bedre ut etter gjennomgang, men forventer selvfølgelig ingen mirakler på dette området.

Hvis du har erfaring med å oppfriske skinnseter (Disse er ganske fine, men en omgang med rett produkt vil jo kunne gjøre underverker) kan jeg vurdere å betale ekstra for en gjennomgang av disse og. (Sort skinn)

Jeg har ingen "følelser" for bilen, slik at jobben kan godt passe for en som er "fersk" og ønsker å prøve ut seg selv og sine produkter, hvis resultatet ikke er perfekt er det ingen krise..:)

Send et forslag til pris og hvor lang tid du må ha bilen, samt når det kan passe.

IMG_20150717_140748_789.jpg

IMG_20150717_140713_727-1.jpg

Endret av donkeykong

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår