Gå til innhold
Marionette

Sprayflasker - hvor kjøpe

Recommended Posts

Marionette    0
Marionette

Hei!

Er ute etter en del sprayflasker til å ha diverse kjemikalier på. Er det noen plass det ikke koster sjorta for noe så enkelt?
Eller er det greit å dra på Clas Ohlson å kjøpe deres vindusspray til 15kr å tømme ut innholdet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Klev1    18
Klev1

Jeg er veldig fornøyd med flaskene fra Atomiza.

Her må du kjøpe sprayhode i tillegg. Men de virker utrolig bra.

Bilnerden har disse.

FLASKE

SPRAYHODE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cheffen    237
cheffen

Det er særlig forskjell på sprayhoder. Både hvordan de fordeler produkt/hvor effektive de er og hvor mye kjemikalier de tåler over tid. Som Klev1 bruker jeg stort sett Atomiza-flasker med Atomiza Chemical spray head og er veldig fornøyde med dem. Jeg har forresten et par lavtrykkspumpe fra Clas Ohlson som jeg er fornøyd med, selv om tilsvarende pumpe fra Kwazar går dem en høy gang. 

Alle monner drar selvsagt, men det er nok ikke flasker og sprayhoder man går konkurs av i denne hobbyen :) Jeg ville prioritert skikkelige sprayflasker og heller spart penger på ikke å kjøpe 4 ulike vokser man egentlig ikke trenger, men som føler man bare må ha :D Andre eksempler er å kjøpe seg en rimelig felgrens som kan blandes ut (eks. Auto Finesse Imperial) i stedet for å dynke felgene med kostbar P21S eller Rim7 hver gang man vasker. 

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marionette    0
Marionette

Okei, takk for det, da var det bestillt B) Kjekt å få slikt bekreftet av folk som har litt mer erfaring enn meg selv.. Tenker billigere typer, må være grei på mildere kjemikalier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig