Gå til innhold

Recommended Posts

• Admins
Skrevet

Pga flytting til ny webserver i natt vil forumet være utilgjengelig fra kl 00:00 til ca kl 07:00-08:00 i morgen tidlig.

Beklager at det ble beskjed i seneste laget men hadde gått i glemmeboka at det var i natt :)

teamanimal
Skrevet

Hva enn skal vi som sitter på nattskift finne på da??? Jobbe?

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Trøsteshoppe

• DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

• Admins
truhaa
Skrevet

:D:D:D 

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
Skrevet

Flyttingen har gått etter planen så fikk opp siden igjen litt over kl 7 idag. Noen kan ha havnet på den gamle serveren en stund til siden oppdatering av DNS kan ta tid.

Siden skal nå takle mer trafikk og skal oppleves litt raskere enn før. For de som er litt nerd så har vi byttet fra Apache til Litespeed som også skal få litt mer fart på siden :)

• Forhandlere
polishduden
Skrevet
Snakka du til meg???he he [emoji4]

Hahahaha :D

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Skrevet

Siden skal nå takle mer trafikk og skal oppleves litt raskere enn før. For de som er litt nerd så har vi byttet fra Apache til Litespeed som også skal få litt mer fart på siden :)

Spennende! Blir det HTTP/2 i nærmeste fremtid da? ^_^

/nerd

• Admins
Skrevet

Er nok enda ca 1-2 år fra HTTP/2 tror jeg :) Enda mange som bruker nettlesere og utstyr som ikke støtter det.

PHP 7.0 derimot er ikke langt unna og kan nok forvente en god del bedre ytelse der. Tipper vi kjører på PHP 7.0 om ikke alt for lenge ;)

Skrevet

Syns fortsatt TCP/IP-error er gøy jeg.. :)

NAD - Nanolex Approved Detailer

[] 17 MB E200T, iridium silber.

[] 17 Kia Soul EV, Grå.

[x] 17 Peugeot Expert L2 2.0 HDi mester, rich brown oak
[x] 07 Audi A6 Allroad 2.7 TDi Q, kvartsgrå.
[x] 12 Peugeot Partner 1.6 HDi "royal mail" kommer utviklingstråd på denne etterhvert :)

Skrevet

Skjønner pokker ikke hva dere snakker om. If it's working, dont fix it gjelder for meg i dataverden :blink::wacko::unsure:

• Admins
Skrevet

Hadde alle tenkt slik hadde nok ikke mye i verden gått framover ;) PHP er et programmeringsspråk som brukes på de aller fleste nettsider idag.

PHP 7 er en oppgradering fra 5.6 som endelig kvitter seg med alt mulig gammel moro og blir mye raskere enn tidligere som forbedrer ytelses på nettsider.

Skrevet (endret)

Jepp, jeg er glad for at noen med kompetanse tar seg av det jeg ikke har filla peiling på. Tommel opp for et velfungerende forum altså^_^

Endret av ODDATLE

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår