Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei.

Skal bytte to parkeringssensorer bak, men de står til venstre og i midten mot venstre. 

Lurer på om det er to forskjellige typer, eller om det bare er å kjøpe to av den samme som jeg 

vet passer iallfall en av stedene. Delenummeret på denne er: 4B0 919 275B

Link: http://www.ebay.com/itm/New-Volkswagen-Audi-VW-parking-sensor-4B0919275B-V10720815-reverse-backup-A4-A6-/221347327636

Er det bare denne typen som er på bakfangeren til B6-modellene? 

Takk på forhånd for svar :-)

mmosberg
Skrevet

Hvilken årsmodell har du?

På A4 B6 MY2006 er alle 4 sensorene like bak. Forskjell på indre og ytre foran. N.B.: Delenummeret er helt forskjellig fra det du har oppgitt.

post-8062-0-97366100-1436478370_thumb.pn

Konebil: 2022 VW ID.4 GTX, Pearl Black, 20" Loen (sorte)

Konebil: 2012 VW Sharan Highline 2.0 TDI 4Motion, Pantheon Grey metallic, 17» Jarama

Mannebil: 2014 Audi A6 Avant Quattro 3.0 TDI S-Line, Daytona Grey perleeffekt, 20" 5 arm rotor design titan optikk

VCDS / VAGCOM bruker.

Skrevet

Hvilken årsmodell har du?

På A4 B6 MY2006 er alle 4 sensorene like bak. Forskjell på indre og ytre foran. N.B.: Delenummeret er helt forskjellig fra det du har oppgitt.

attachicon.gifA4 2006 ultrlydsensor.PNG

Den er en Audi A4 8E2 B6 2001 modell sedan, med ryggesensorer bak. Ser det ja, mulig det er forskjell på B6 og B7? Når jeg søker på delebiler som har pdc får jeg opp det delenummeret jeg linket til. Hvis du har muligheten for å sjekke samme system som du viste bilde til med en 01 modell hadde det vært fantastisk :-)

SimenAro
Skrevet (endret)

Den er en Audi A4 8E2 B6 2001 modell sedan, med ryggesensorer bak. Ser det ja, mulig det er forskjell på B6 og B7? Når jeg søker på delebiler som har pdc får jeg opp det delenummeret jeg linket til. Hvis du har muligheten for å sjekke samme system som du viste bilde til med en 01 modell hadde det vært fantastisk :-)

PM sendt :)

Endret av SimenAro

Livsnyter og hobbydetailer.

Serviceleder for Audi

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår