Gå til innhold

Swissvax leather care kit Beige skinn

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har kjøpt swissvax leather care kit, men jeg har beige lyst skinn. Burde jeg ikke ha kjøpt swissvax leather kit forte?  forte er jo utsolgt over alt.

Går det greit hvis den får leather care  behandling og ikke forte?

kjøpte den på GSbildeler, tror du de tar den i retur?

hmsilset
Skrevet

forte er bare mer effektiv.Om setene ikke er veldig skittne så klarer du det med det vanelige kittet.

• DCN Poeng 1

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

e30 tic
Skrevet

stille et meget stort ? til hvor mye bedre Forte er, jeg har begge og har testet på dem mot hverandre på lyst interiør.

her er det prukt std cleaner post-1006-0-90680100-1423496323.jpg

• DCN Poeng 1

E30 Turbo 

E34 Bi turbo bruksbil

BMW 2002 Turbo under restaurering

http://facebook.com/GusdalsCarCare

hmsilset
Skrevet (endret)

Dæven :) ups leste litt fort..Trodde det var brukt std mot forte på bildet. Duger den der :)

Endret av hmsilset

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Provenzan0
Skrevet

Er forte mer skadelig for skinnet da eller siden det er en vanlig og en "sterk" pakke?

Hvis ikke er det jo waste å kjøpe noe annet enn forte tilfelle man skulle komme utfor vanskelig skit.

Aldri brukt men tenkte å kjøpe ett skinn kit...

• Forhandlere
Conlogo / Terje
Skrevet

stille et meget stort ? til hvor mye bedre Forte er, jeg har begge og har testet på dem mot hverandre på lyst interiør.

her er det prukt std cleaner post-1006-0-90680100-1423496323.jpg

Jeg syns Forte er litt mer effektiv på smuss. Du kan selvfølgelig ta det med den vanlige Leather Cleaner også, men jeg føler det er mer effektivt med Forte. Samt at om det har blitt brukt noe silikonprodukt på skinnet så fjerner Forte sånt fortere enn hva den vanlige Cleaneren gjør. :) 

• DCN Poeng 1

www.conlogo.no

www.swissvax.no

• Moderatorer
Christer
Skrevet

I verste fall funker Surfex meget bra på skittent skinn :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

overlay
Skrevet

Eg gikk tom for forte i dag,brukte surfex. Og det drog ut mye drit :)

Hvilket blandingsforhold? :)

overlay
Skrevet

Si det,mellom 1:5-1:10 Det ble blandet litt på måfå. Gikk over med en fuktig klut etterpå for å få vekk såperester.

Såpass sterkt ja, det gjør det nok rent ja :)

• 10 months later...
Simenhaugen
Skrevet

Hvor mange biler kan man ta med et slikt kit? Typ 5 seter pr bil

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Hvor langt er ett tau? :) Det spørs helt hvor møkkete setene er, cleaneren bruker du ihvertfall opp lenge før milk..

• DCN Poeng 3
Simenhaugen
Skrevet
31 minutter siden, Bernhard skrev:

Hvor langt er ett tau? :) Det spørs helt hvor møkkete setene er, cleaneren bruker du ihvertfall opp lenge før milk..

Haha, ville bare vite sånn ca Ish 😁 *flau*

takk for svar :) 

Er det like greit og kjøpe forte og bruke på uansett farge/skittenhet på forskjellige biler?

hgnubel
Skrevet
Hvor langt er ett tau? [emoji4] Det spørs helt hvor møkkete setene er, cleaneren bruker du ihvertfall opp lenge før milk..

Et tau er litt lengre enn en fisk.

Det er også mulig å bruke alt for mye produkt... cleaneren gjør ikke veldig mye nytte for seg hvis mesteparten bare renner ned og trekker inn i sømmer. Spraye inn i børsten er ofte en grei fremgangsmåte synes jeg.

• DCN Poeng 1
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet
23 minutter siden, hgnubel skrev:

Et tau er litt lengre enn en fisk.

Det er også mulig å bruke alt for mye produkt... cleaneren gjør ikke veldig mye nytte for seg hvis mesteparten bare renner ned og trekker inn i sømmer. Spraye inn i børsten er ofte en grei fremgangsmåte synes jeg.

Det spørs jo hvor lang fisken er..

Cleaner skal jo dusjes lett på og jobbes opp til den skummer.

Men det er selvsagt ingen fasit på hvordan man bruker den, personlig liker ikke jeg å spraye i børsten da jeg synes mye av produktet forsvinner for langt inn i børsten og jeg oppnår ikke ønsket effekt av cleaner :)

alexanderst
Skrevet

Jeg liker å spraye SV Leathercleaner direkte i setet, slik at det får rundt et minutts virketid. Så skummer jeg det opp med børsten og tørker av like etter slik at det ikke tørker inn i skinnet. Gjentar et par omganger. Bedre med to omganger med normal mengde produkt, enn én omgang med unødvendig mye produkt :)

Simenhaugen
Skrevet

Hvor lang tid bruker dere ca på fem seter? Bruker dere også og ta bak i ryggen osv ?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår