Ydsta

Gatebil 2015

Gatebil nermer seg veldig, og gleder jeg meg noe vannvittig!  :thumbs:

Er på let etter felger, men dette er ikke så lett da jeg ikke gidder å kjøpe flunk nytt, da jeg vet med sikkerhet at de blir kantkjørt en eller annen gang tilslutt!..  :(

Det en mange sett som frister, men endel av disse har ikke dekk, så her kommer grunnen til at jeg lager tråden; blir det mange utstillere som har typiske "Gatebil-tilbud" på forskjellige ting som dekk, felger og ikke minst bilpleieprodukter og diverse annet dill?

Er ikke lysten på å kjøpe felger, og kjøpe nye dekk fra forhandler her hjemme, hvis jeg får muligheten til å betale mindre på gatebil?

Isåfall, legger de på ny gummi på felgene?

Ellers er det bare å pøse på med andre tips til en "gatebil-debutant"!  :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig mange store firmaer som kjører veldig gode tilbud på Gatebil. Om det er med eller uten dekk varierer. Men pleier å være fler som selger dekk der også. Er jo forbruksvare der.

Ellers pleier Meguiar's, autoglym og swissvax ha gode priser der på bilpleie.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autoglym er en av sponsorene til Gatebil så de kommer til å stand der. Bilpleiekongen sier at han skal ha en jækla stor stand, større en han noen gang har hatt, og skulle vist ha noen skikkelig messepriser. Spurt på Meguiars sin Facebook side om de skal ha stand men ikke fått noe svar.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal vi ha et lite sammendrag.

Autoglym hadde en elendig stand, eneste de hadde var "gatebilpakker" for interiør, felger og vask egentlig.

Meguiars / norsk prol hadde som vanlig en helt sheriff stand med masse av proffprodukter samt at de hadde ansvar for vaskeplassen.

Bilpleiekongen hadde et 3x3m partytelt med ganske godt utvalg, men gadd ikke sjekke noe ytterligere. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilradiostanden hadde også en del Chemical guys og litt annet snadder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de har et samarbeid med Scandic shine :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive