JonasNordvoll

S&S #2 2004 Honda Civic

Hei hei!

Da var det på tide med en liten S&S da de 4 siste bilene ikke har blitt godt dokumentert!

Denne gangen var det da en 2004 liten rød civic som sto for tur. Den er delvis opplakkert da den har stått å blitt litt lørdagsgodt for sau å geit. 

Vi kan starte med å legge ut litt tilstandsbilder da jeg droppet bilder under vask, den ble vasket etter alle kunstens regler

Vasketeamet bestod av:

PB

P21S PG

Surfex 1:5

Gyeon Iron

SV Car Bath

Autofoam

Deretter ble bilen clayet med gyeon clay å CG luber som claylube. Har faktisk aldri sett så mye asfalt på bil, er faktisk bombesikker på at forrige eier hadde som jobb å kjør absolutt alle km med ny asfalt i norge!

IMG_8339_zpsxlswkjfj.jpg

IMG_8342_zpszglhh2ek.jpg

IMG_8344_zpsyf2s8xli.jpg

IMG_8345_zps2c2dga6k.jpg

IMG_8349_zps9gknuqiu.jpg

IMG_8350_zps1uoluk4c.jpg

Gikk helt i glemmeboken å ta bilder av PTG under måling men det varierte veldig fra rundt om en 45my til en 150 på opplakkerte paneler så ingenting spennende å se.

Så da var vi kommen over på kombo testing å fant en kanon en som var scholl oransje med scholl S17 på flex DA

IMG_8351_zpsxqgrtrnp.jpg

IMG_8352_zpswwtzzmqr.jpg

Da er vi over på noen stemningsbilder å noen 50/50s så gidder ikke skrive så sabla mye rundt de

IMG_8353_zpsnuux48cf.jpg

Polish restene på grillen er ikke fra meg, da eier prøvde for hånd å fikse panseret!

IMG_8355_zpslshyfsys.jpg

IMG_8356_zpsvvreucwr.jpg

IMG_8358_zpsaqgfmfds.jpg

IMG_8361_zpsguozu3oi.jpg

IMG_8363_zpsqjqsnogr.jpg

IMG_8367_zpsqgricpsu.jpg

IMG_8371_zpsheixvutd.jpg

Da var vi over på litt lykte pjusk de ble kjørt 2-3 runder med lilla scholl å menz super heavy cut 300

IMG_8382_zpsffypbbom.jpg

IMG_8383_zpsjixqrvnh.jpg

IMG_8384_zpsmeuvp5sk.jpg

Etter det ble det kjørt med samme kombo som grovsteg på lakk. Så var vi over på fin steg som bestod av blå uber med SV CFP finish! Ser faktisk nå at det er 0 bilder av dette  :ph34r:

La SV shield som LSP på denne!  :D

IMG_8389_zpsgy0a5owm.jpg

Denne god gjengen pluss scholl boost ble brukt rundt om baut

IMG_8390_zpswlirap1g.jpg

Å endelig var det ferdig bilder å vise frem, ble lite fornøyd med den ene siden, taket og panseret. Disse ble ikke bedre enn dette uansett hvor mye jeg kjørte så måtte bare si stopp.  :mad:  Men uten om det ble den akseptabel!

IMG_8393_zpsrpznhqoh.jpg

IMG_8402_zpsjzennljg.jpg

IMG_8397_zpsxbwbsycv.jpg

Takk for meg!

Bilder tillates ikke brukt!

12

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjalp på mye dette da :)  Selv er jeg fornøyd med kanskje 1 av 10-15 jobber.glimrende maskin flex DA.Jeg er ikke sikker, men mulig orange uber pad er enda mere effektiv.Liker godt uber og scholl paddene på flex DA :) kred!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjalp på mye dette da :)  Selv er jeg fornøyd med kanskje 1 av 10-15 jobber.glimrende maskin flex DA.Jeg er ikke sikker, men mulig orange uber pad er enda mere effektiv.Liker godt uber og scholl paddene på flex DA :) kred!

Jo takk! Flexn var rett å slett gull på store flater å minien med samme kombo var superb på små snadder! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint løft dette :)

Cred!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjmpe løft ^^
cred!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive