Provenzan0

Kwazar sprayflasker

Flere som har trøbbel med sine Kwazar mercury super pro+ flasker?

Kjøpte et par flasker i våres og sliter med at når jeg tar de frem og sprayer så er alt bra, men etter kort tids spraying reduseres spray mengden betraktelig og tilslutt står jeg til armen nesten sprenger og det ikke kommer en dgøyt ut av flaska omtrent... ganske irriterende. Har en jalla sprayflaske mor bruker til kles strykning som er 1000 ganger bedre.

Skal de være sånn? Har hatt surfex hd i den ene og bare vann i den andre og begge er like dårlige.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må være noe feil med de du har fått.

Jeg har hatt mine 6 kwazar flasker i litt over ett år, og de står med prickbort, 2 med forskjellig styrke surfex, p21s, apc og vann. Og Det har gått en del liter av hver igjennom de flaskene og de er akkurat som nye alle sammen! :)

Hadde jeg vært deg ville jeg kontaktet butikken du handlet av og forklart problemet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine 5 har også stått med prikkbort, surfex 1:5, korrosol og felgrens i 1,5år uten problem

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opplever samme problemet med samme flaska som jeg kjøpte i våres på bilnerdens kwazar-tilbudsuke.

den ene jeg kjøpte da har surfex hd 1:25 og der er spraymengden betydelig redusert.

De gamle sprayflaskene som er flere år gamle er fortsatt gode.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan virke som det er produksjonsfeil da... kjøpte også mine i våres av bilnerden.

Menmen, de er jo ikke så dyre akkuratt så får heller handle noen nye, da vet jeg at de ikke skal være så rævva hvertfall  :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan virke som det er produksjonsfeil da... kjøpte også mine i våres av bilnerden.

Menmen, de er jo ikke så dyre akkuratt så får heller handle noen nye, da vet jeg at de ikke skal være så rævva hvertfall :lol:

De er ganske dyre til å være spray-flasker synes nå jeg, mtp. hvor mange sprayflasker man trenger :P

Har en del av de eldre, og der sliter jeg med at limingen i halsen går opp, så hele sprayhodet er slarker selvom det er skrudd godt fast

Endret av overlay
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er problemet at de tetter seg i turen eller spytter/suger de luft hele tiden. Du kan jo sjekke om et reservesett med dyser ordner problemet. Hør med forhandleren og se om ikke det kom ordnes.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har opplevd det samme med flere av mine, kjøpt på forskjellige tidspunkter.

Holder meg nå til slike: http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=461&search=Scandic+Shine+Spray

Kanskje ikke så dumt. Må si det at double action flaskene bare er rør for selv når de spruter som de skal kommer det mindre enn med tradisjonelle sprayflasker. Vanskelig og se mengde som er oppi når man blander også. 

Dritt flasker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Derfor jeg har gått over til lavtrykk-kanner, og Atomiza, og Gtechniq sine vanlige flasker.

Bilnerden har forresten tilbud på enkelte Atomiza flasker denne uken ;)

Endret av overlay
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg er fornøyd med de Gloria Pro 10 spruteflaskene jeg kjøpte for et par uker siden, double action er det på dem, men en litt hard fjæremekanisme inni presset, så de er litt "trege", men er blitt veldig glad i den lette "mist"- settingen på hodet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hodet falt av den ene flaska mi under bruk for en liten tid tilbake. Etter det kommer det veldig lite ut når jeg bruker den... Noen som har vært bort i noe lignende? Trykket hodet på plass og kunne ikke se noe som så ut til å være ødelagt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også noen av de, med Rim7 og Surfex som funker knall, med Rim7 må jeg bare slippe ut trykket etter og spraya ned fire felger, også har jeg en med MG QD, den er ikke like glad i sprute, kommer nada, men det har sikkert noe med middelet og gjøre?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive