TONNY S212

behandling av bobil/ polering

Hei.

Jeg har kjøpt bobil sølv farge den trenger en behandling, først må den ha en kvikk fix med en enkel behandling

Sener full polering. Noen gode ider til dettepost-4158-0-96408100-1435732614_thumb.pn

Endret av TONNY S212
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva tenker du på med "kvikk fix med en enkel behandling"?

Etter mitt syn vil en enkel behandling være en ordentlig vask med følgende voksing. Alternativt ordentlig vask etterfulgt av en spraysealer/sprayvoks som påføres våt bil slik at man slår sammen tørking og påføring av beskyttelse. Det gir god beskyttelse en stund.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den quickeste fix her vil nok være en grundig DCN vask etterfulgt av Gyeon Wet coat.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker etter en ordentlig vask å bruke en spray voks som holder til ferien er ferdig, har ikke tid og maskin poler enda,

Den trenger litt glans

Endret av TONNY S212
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner gode tips i tråder om du søker f.eks campingvogn/campingbil her på forumet :) Prickbort og andre kaldavfetninger kan skade tetningsmasse/lim i skjøter på campingvogn sies det.Globex80 er anbefalt, men har aldri prøvd det selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for gode tilbakemeldinger, skal sjekke her på forumet, et godt tips ang avfetninger var tenkt å bruke surfex hd 1:15 og en god såpe.

Skal bestille Gyeon wet coate samt globex 80

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive