Gå til innhold

Recommended Posts

Nautilus
Skrevet

Jeg mikser Autofoam 1:8 og sprøyter i 10ml med CG Citrus Wash & Gloss mix i skumkanonen. Har fått vite at jeg bør blande varmt vann når jeg gjør dette. 

Men dette er litt jobb når man står midt inne i vaskeprosessen. Mitt spørsmål er da om det er mulig å ferdigblande miksen nevnt over og ha stående i hyllen til dagen jeg skal vaske, og da droppe dette med varmt vann?

Da kan jeg bare helle over på foam før vasken begynner istenden for å blande og styre der og da.

Talent is nothing without results.

Nautilus
Skrevet

Ikke noe problem å ha det ferdigblandet

Strålende!

Talent is nothing without results.

Skrevet

Selv har jeg alltid en 2-3 flasker stående ferdig blada i skapet. Fremover kommer jeg dog til å droppe å blande ut med vann - ren BH Autofoam og en slump CG Maxi-Suds II i flaska. Har prøvd det og synes det er enklere. Justerer bare blandinga på Foam Lance.

jonkanon
Skrevet

Det går noe mer produkt som regel når jeg har den ublanda i flaska, men det er jo morro med tykt skum!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår