Gå til innhold
stiankd

Samme skinnbehandling i bil og i sofa?

Recommended Posts

stiankd    0
stiankd

Jeg har akkurat kjøpt en skinnsofa fra Bolia, og så at de selger "Leather Cleaner" og "Leather Conditioner" i et sett 2x500ml til 629,- 

Jeg skal uansett også kjøpe skinnpleiesett til bilen, og tenker at her kan jeg vel bruke de samme produktene. Er det noen grunn til at jeg ikke kan det?

Er det noen som har erfering med skinnpleien fra Bolia? Ser at settet til Bolia er priset midt mellom CG (ca. 175,- pr 500ml) og Swissvax (329,- pr 250ml).

Ser at Swissvax sin skinnpleie generelt får gode omtaler, men det er relativt kostbart. Hvis man skal ned i prisklassene, hvilken skinnpleie gir mest bang for the bucks i dag?

Har sort skinninteriør i bil og mørk brun skinnsofa i stuen hvis det har noen betydning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Jeg kjenner ikke produktet du nevner, men det er sikkert i orden.

Ingen vits i å bruke penger på enda ett skinnrensesett. Det du har for sofa funker også i bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stiankd    0
stiankd

Jeg har ikke kjøpt noe ennå, men da vet jeg at jeg kan kjøpe ett sett og bruke det begge steder. Greit å få noe av utstyret inn på husholdningsbudsjettet også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

... da vet jeg at jeg kan kjøpe ett sett og bruke det begge steder...

Skinn er skinn enten det er i bilen, stua, hytta eller andre steder. Kunstskinn/skai skal derimot renses som plast/vinyl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Voodoo    10
Voodoo

Greit å få noe av utstyret inn på husholdningsbudsjettet også :)

Helt klart. Har kommet frem til at Dragen er mer positiv til nye innkjøp om ting kan brukes i huset også, og ikke bare i biler. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig