kaw

3 sjikts perlemor lakk på Sprayboks

Finnes det noen leverandør i Norge som klarer å levere 3 sjikts perlemor lakk på spray boks?

Bilen min har Ford Electric White lakk som består av Frozen White base, perlemor lag med kode 9mve og klarlakk.

Jeg finner ingen som kan levere perlemor sjiktet på boks.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller har til VW sin perlemor hvit så kan hende Ford skaffer og?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noen leverandør i Norge som klarer å levere 3 sjikts perlemor lakk på spray boks?

Bilen min har Ford Electric White lakk som består av Frozen White base, perlemor lag med kode 9mve og klarlakk.

Jeg finner ingen som kan levere perlemor sjiktet på boks.

Jeg mener Lakkspesialisten kan levere perlemor, men har ikke spurt spesifikt om det noen gang...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra på et lakkeringsverksted med litt størrelse på så klarer de fleste blande opp det du måtte ønske i 2K bokser.

Er ikke sikkert perlemoren er eget sjikt.

Men at perlemoren ligger i klarlakken, jeg har jobbet med dette på et par biler.

Det er fult mulig å blande inn perlemor i klarlakk, så det bør ikke være noe stress å lage på boks

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På denne så ligger perlemoren som ett eget sjikt

Har sjekket med ett par lakk leverandører og de klarer ikke levere det.

Finner ett firma i England som kan levere men det blir alvorlig dyrt.

Skal lakkere ett sett øyelokk og synes det er for drøyt å betale flere tusen for lakkering av disse proft.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke se problemet... Kjøp de tre sjiktene da, ei lakksprøyte fra biltema og evnt lån deg en kompressor om du ikke har... Blir antagelig billigere enn spraybokser blandet til kode, og mye bedre resultat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går an å få strøkent resultat med sprayboks også, men det krever litt trening... akkurat som lakkering med sprøyte krever trening.

Jeg betalte vel rundt 250 kroner boksen for fargelakk etter kode, så for småprosjekter er det billigere enn å kjøpe sprøyte og lakk. Hvis man driver og lakkerer titt og ofte hadde jeg helt klart gått for full pakke med kompressor og alt som hører til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan være enig om å være uenig, jeg kan begge deler, og spraybokser er nødløsning.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal klare å lakkere både med boks og sprøyte. Har ikke lakket mye med sprøyte på store flater, men bygger modell biler på fritiden, så har mine timer med både bokser og airbrush.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært I kontakt med ett par firmaer nå anngående denne lakken på sprayboks og til nå har jeg ikke funnet noen som kan blande den.

I følge siste jeg snakket med inneholder lag to (perlemor laget) en spesiell lakk som ikke kunne blandes til boks. Så da er jeg ikke mye klokere enn at jeg har funnet en leverandør I England som kan blande den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive