ErlendT

ErlendT's lille utvalg

VOLVO V70 D5:

Måtte ty til fornuften til slutt da vi ventet et nytt familiemedlem og damen ikke ville kjøre sedan eller pickup lenger. Var over fjellet å hentet denne saken her, Volvo V70 D5, 07 modell med ca 120k på telleren. 

Helt motsatt av hva jeg er vant med å kjøre men la gå. Hun som bruker den mest uansett :)

RIMI-Hagen sin bil forresten. Han som sto som eier av den hvertfall.. hehe. artig.

25_1121359066_xl.jpg

25_1308457916_xl.jpg

25_980933436_xl.jpg

Den så ut som var godt vedlikeholdt men første som ble gjort var uansett å behandle skinnet med SV leather care og milk, CG fabric guard på matter og i bagasjerom og Nanolex urban på frontrute. RainX på resten (sideruter fremme er orginalt vannavvisende men fikk en liten runde de og). Et lag med SV shield ble lagt på og som lett beskyttelse.

Ellers er det nå montert xenon i nær- og langlys med 8000K styrke og LED i kurvelys og park og skiltlys. Neste blir nå gå gi lakken en full behandling og legge på sealer, montere ny 2din kenwood BT spiller med DAB, sote rutene enda mørkere samt å klaske på noen 19" Volvo R-Design felger.

Storservice og chipping blir det i Sverige nå i sommer. 

Blir etterhvert å lakke plasten nederst på bilen og.

51_549740799.jpg

Blir denne "gamle" typen R felger i matt grå. 

Har ikke andre bilder enn salgsbildene her og nå men kommer mer når jeg kommer hjem fra jobb neste uke. :)

Opel Combo Pizzaracer:

Kjekk liten sak som jeg har hatt på si i snart to år. Suveren å kjøre verktøy og byggemateriell med.

Er en hvit 2006 Opel Combo 1,3CDTI (den er faktisk overraskende sprek uten henger :P ).

Fått nye 16" Trinity felger, nytt DLS popanlegg og KW 2-din BT spiller. Koblet opp ryggekamera og, ja vet det er litt pingle men helt konge å ha når en skal rygge inntil tilhengengere. Stopper med kula rett under festet hver gang :)

Neste på den blir å fylle i et par steinsprang på taket, polert og lagt ny beskyttelse på lakken, lysisolere i varerommet og lage ny antisklimatte bak da den forrige er innsauset i diesel etter en 25l kanne som veltet (og tydeligvis ikke var tett..... <_< ). Blir å lakke fangerne hvite og så de står i stil til bilen.

Kommer bilder etterhvert :)

Chevrolet Tahoe LT:

Skal hente denne når jeg kommer hjem fra jobb. En sort 2002 Chevy Tahoe LT. 6 seter og B-regga. Første prosjekt blir å bytte lykter til klarglass både foran og bak, sote blinklys (evt bytte de i blanke), bytte en sensor som gir motorlys og bytte frontrute. 

Så blir det rens av interiør, her skal jeg også prøve å strekke/krympe skinnet med varmluft. De har en tendens til å bli ganske baggy i sitteputen. Håper bare det er ekte skinn og ikke skai/vinyl.

Lakken skal og få en real omgang med FLEX roterende og diverse saus. Understell skal få tectyl. Det er allerede sandblåst og sinket.

Ellers er det sportseksos fra magnaflow så er ganske grom lyd i den :)

Den skal selges når jeg har fått den presentabel igjen.

Kommer bilder og en S&S. 

Her er bilde av lyktene som kommer i posten

$_57.JPG

$_57.JPG

Legger ut noen bilder av et lite utvalg av det jeg har vært vant med å kjøre, sånn i motsetning av Volvoen.. hehe.. 

2004 Dodge RAM SRT-10 - 506HK

10891945_10155014898010440_4633668604026

2005 BMW 535DA - 300+++hk

1278088_10153227237040440_823328268_o.jp

2006 Chevrolet Tahoe LT - 400hk

621850_311866968909971_1035277824_o.jpg

1997 Nissan 200 SX S14a (S14.5) (akkurat byttet motor her pga ras så ikke mer enn orginalt 220hk)

ventet også på ny viskerarm, derfor står viskeren i midten (reserveløsning:P)

59_196198323_xl.jpg

Denne posten blir oppdatert etterhvert som det skjer noe :)

Endret av ErlendT
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setene i Volvoen så rimelig komfortable ut!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setene i Volvoen så rimelig komfortable ut!

Ja de er kjent for det :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive