Nautilus

Spørsmål om Iron S

Heisann

Denne lukter bare helt jæ%&$&. Bare når jeg hellte over på Kwazar (uten kobberlodd) reagerte jeg godt i halsen. Tenker derfor å safe og gå for 3M "lakkmaske" når jeg sprayer på bil.

MEN, vil ikke Iron Sen legge igjen en lukt på bilen? Altså, er ikke helt hysterisk, men har skyllt en flaske jeg hadde Iron S med vann sikkert 20 ganger og den lukter fortsatt sterkt.

Er ikke særlig keen på en bil som lukter hårfargingsmiddel fra Helv%$% ;)

Hvordan opplever dere dette? Tenkte bare å spørre før jeg går igang med vasken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei handvasken tar alt av lukt med meg jaffal :)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende gårdsplassen blir luktende noen dager etter vask. Har hørt det fra andre når det gjelder IronX i alle fall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iron S er jo mild sammenlignet med Korrosol og forskjellige utgaver av IronX. Det lukter normalt på gårdsplassen rett etter vask, men ikke av bilen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolex Iron remover lukter ikke så ille. Korrosol/iron-x lukter ræv!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg følger opp med følgende. VW eGolfen ble kjøpt i mai og jeg har endelig fått vaskesakene på plass nå. Vil dere anbefale Iron-S i prosessen nå, eller er bilen ny og dette unødvendig/dette er kjemi mest etter en røff vinter?

Bruker dere Iron-S i hver vask av bilen deres?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Finesse iron out lukter ræv kontra korrosol/iron x :P korrosol gir en vag dunst av jordbær på verkstedet når vi holder på med nye biler som kommer fra toget :P

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auto Finesse iron out lukter ræv kontra korrosol/iron x :P korrosol gir en vag dunst av jordbær på verkstedet når vi holder på med nye biler som kommer fra toget :P

Nehei? Synst korrosol lukter vesentlig mer horestrøk enn iron out..korrosol lukter så jævlig at eg unngår å bruke den..iron out lukter vondt og, men kan brukes uten å bli kvalm :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg følger opp med følgende. VW eGolfen ble kjøpt i mai og jeg har endelig fått vaskesakene på plass nå. Vil dere anbefale Iron-S i prosessen nå, eller er bilen ny og dette unødvendig/dette er kjemi mest etter en røff vinter?

Bruker dere Iron-S i hver vask av bilen deres?

Vil anbefale en runde nå ja. Nye biler kan faktisk ha mye stålpartikler i lakken etter transport.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nehei? Synst korrosol lukter vesentlig mer horestrøk enn iron out..korrosol lukter så jævlig at eg unngår å bruke den..iron out lukter vondt og, men kan brukes uten å bli kvalm :)

hehe kanskje man bare skal agree to disagree? :P smaken er som baken :P men syns personlig korrosol er den som lukter desidert minst ræv av de metallpartikkel-fjerningsmidlene vi har tilgang til gjennom forumets samarbeidspartnere :)

Vil anbefale en runde nå ja. Nye biler kan faktisk ha mye stålpartikler i lakken etter transport.

Det kan bekreftes! denne bilen kom rett fra transport og rett i korrosoldusjen:

2015-03-04%2010.10.20_zpskrv8z9q2.jpg

2015-03-04%2010.10.27_zpstadyxfwr.jpg

2015-03-04%2010.10.33_zps5bz8l9ap.jpg

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe kanskje man bare skal agree to disagree? :P smaken er som baken :P men syns personlig korrosol er den som lukter desidert minst ræv av de metallpartikkel-fjerningsmidlene vi har tilgang til gjennom forumets samarbeidspartnere :)

Det kan bekreftes! denne bilen kom rett fra transport og rett i korrosoldusjen:

2015-03-04%2010.10.20_zpskrv8z9q2.jpg

2015-03-04%2010.10.27_zpstadyxfwr.jpg

2015-03-04%2010.10.33_zps5bz8l9ap.jpg

:o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive