nylon

Kärcher HD 5/12 CX skumkanon

Hei

Har en original Kärcher skumkanon som jeg bruker til min "uproffe" Kärcher. Er det noen mulighet for å koble denne til en HT fra proffserien til Kärcher?

Spyleren det er snakk om er denne:

http://www.karcher.no/no/Produkter/Profesjonell_rengjoring_og_Industri/Profesjonelle_hoytrykksvaskere/Profesjonelle_hoytrykksvaskere_kaldtvann/Profesjonelle_hoytrykksvaskere_kaldtvann_kompaktklasse/15201210.htm

Er det noen begrensninger på kanonen med tanke på at HT'en er en del kraftigere enn de som kanonen i hovedsak er tiltenkt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bilnerdens skumkanon, og gikk fra gul karcher til en 5/15 eller noe slik, og det funker som bare det:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Nå vet jeg ikke hvordan overgangen til bilnerden-kanonen ser ut. Men pistolen på den proffe ser helt annerledes ut enn på den gule. Må vel kanskje ha en adapter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg byttet på kanonen var adapter fra forbruker serien over til HD5/15, den har en o-ring som du presser inn og deretter skrur fast.

En langt mer solid sak enn de gule.

Adapter koster jo "ingenting"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om jeg bare må kjøpe meg en skikkeligere kanon enn den original plastkanonen fra Kärcher.

En adapter koster "ingenting" ja, men skulle gjerne hatt den til i morgen og min siste Bilnerden-pakke kom i posten i dag :) Får greie meg med den gamle spyleren en gang til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive