Gå til innhold
janjohnsen52

glare produkter

Recommended Posts

janjohnsen52    0
janjohnsen52

Hva med Glare som polering/ voks produkt. Er disse produktene bra, og blir resultatet blank bil? Passer disse til farge svart mercedes.

Endret av [email protected]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ALFRED    187
ALFRED

Glare er vel lite utbredt her inne.

Endret av ALFRED

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simsann    9
Simsann

Nei, Glare. :)

Ah skjønner.

Det at de har en RX8 som forsidebilde på nettsiden ga meg ikke akkurat et bra førsteinntrykk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 295
ØHN

Ah skjønner.

Det at de har en RX8 som forsidebilde på nettsiden ga meg ikke akkurat et bra førsteinntrykk ;)

Sikkert ok produkter, jeg har ikke prøvd de. Filosofien deres er å fylle igjen ripene, ikke slipe de vekk slik de fleste her inne gjør. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad

Gammel tråd, men tar den oppigjen.. Har en 2010 mod svart subaru outback i garasjen for tida, den fikk "full pakke" med maskinpolering i høst, etterfulgt av wipedown, 2 lag med jetseal og ett lag med swisswax shield. Ved hver vask ,hvis behov, brukes prickbort på tørr bil, deretter forvask med autofoam eller cg citrus wash å gloss, systematisk avspyling nedenfra og opp med kraftig vasker, håndvask med 2 bøtter og scandicshine sin egen ullmitt. Hvis den blir tørket skjer det med nyvasket miracledryer. Alikevel er det nå en god del vaskeriper når du ser den i det rette lyset.  Her inne er det jo ansett som det eneste rette å slipe bort ripene ved maskinpolering, men når en bil har så til de grader myk lakk begynner jeg å lure på om det vil være lurere å fylle ripene med glare el.l ettpar ganger i året?

Endret av offroad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig