Dennis

Matt carbon spoiler blank etter maskinpolering

Er en matt carbon spoiler på Teslaen jeg har, men dessverre så har klargjørerne hos Tesla herja over den med poleringsmaskin siden de ikke har maskert spoileren. Den har derfor fått flere blanke områder der de har vært innom med maskinen som ikke ser veldig pent ut.

Har forsøkt å gnikke det bort med alt fra avfetting til plastpolish uten at det gjør noe forskjell. Noen som har tips på hva som kan fungere?

En mulighet er jo å polere over resten med maskin. Men ønsker helst å holde den slik de er original. En annen mulighet er jo å klage på det, men mistenker at de bare ser rart på meg og lurer på om jeg er helt rar siden jeg bryr meg om at den er litt blank noen steder :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde helt klart klaget (det er jo amerikansk selskap, så du kan jo true med å saksøke dem )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde nevnt det i en klage å sett hva de har å si til det? burde være god service hos tesla?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en grunn til at den er levert i matt utførelse, hva sier spec på bilen, er det beskrevet matt/satin carbon?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utførelsen er vel i det vi kaller Satin, men skal jo være matt/satin, ikke blank... Krev ny Dennis.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal den være satengmatt, så skal den være satengmatt. Ikke blank. Og hvertfall ikke bare stedvis blank.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får klage på det. Den skal være matt ja og den er bare blank der de har vært innom med padden å herja så ser jo lite pent ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive