Mats

Snomøking av bil!

Har i det siste sett noen "geniale" måter på og få av snøen på bilen, hva sier dere til piassava kost bortover taket og på dørene? Jeg grøss inni meg når jeg så det. Han sto og kosta så det gyv, tror ikke den Toyota'n så veldig pen ut etterpå :P

Så forresten en fin en i byen her om dagen også, var en person som hadde en nokså ny SUV (så ikke merket) og han sto med en diger planke og regelrett dro og skrapte snø og is av taket på bilen, ble sikkert veldig pent etterpå <_<

Noen som har sett noe "kreative" måter på snømåking av bilen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spade. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

piasavakost har jeg sett, eller akende barn på bilen fjerner jo også snø, men det var her hjemme så det snakker vi ikke om...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en turtle wax snø børste fra mitt tidligere liv som svampevasker som vi nok har brukt en del på Astran, siden den står ute. Synes egentlig at busta er litt stiv :o Så jeg har alltid vært veldig forsiktig og bare tatt det værste, latt en cm eller så være igjen. Aldri brukt på go Fiaten da den seff har garasjeplass :wub: ( far sin bil vettu B) )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En i nabolaget har konsekvent brukt feiekosten etter å ha tatt innkjørselen fra huset og bort til bilen med ... den samme kosten. Sjarmerende :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive