Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Har i det siste sett noen "geniale" måter på og få av snøen på bilen, hva sier dere til piassava kost bortover taket og på dørene? Jeg grøss inni meg når jeg så det. Han sto og kosta så det gyv, tror ikke den Toyota'n så veldig pen ut etterpå :P

Så forresten en fin en i byen her om dagen også, var en person som hadde en nokså ny SUV (så ikke merket) og han sto med en diger planke og regelrett dro og skrapte snø og is av taket på bilen, ble sikkert veldig pent etterpå <_<

Noen som har sett noe "kreative" måter på snømåking av bilen?

• Admins
truhaa
Skrevet

piasavakost har jeg sett, eller akende barn på bilen fjerner jo også snø, men det var her hjemme så det snakker vi ikke om...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

wreckmaster
Skrevet

Har en turtle wax snø børste fra mitt tidligere liv som svampevasker som vi nok har brukt en del på Astran, siden den står ute. Synes egentlig at busta er litt stiv :o Så jeg har alltid vært veldig forsiktig og bare tatt det værste, latt en cm eller så være igjen. Aldri brukt på go Fiaten da den seff har garasjeplass :wub: ( far sin bil vettu B) )

challenger
Skrevet

En i nabolaget har konsekvent brukt feiekosten etter å ha tatt innkjørselen fra huset og bort til bilen med ... den samme kosten. Sjarmerende :D

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår