Josruu

Erfaring med krafer garasjeport?

Jeg skal bygge garasje og ser på porter om dagen. Krafer port i str 500x210 kommer på ca 15500,- med motor og frakt. Dette er jo vesentlig billigere enn feks hørmann. Noen som har erfaring med krafer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pris på en hørmann horisontal m i størrelsen 5000x2250 til 13000,- + motor 3500,-  

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor fikk du det? Fikk pris på crawford i dag i samme str for 28000,- og det er jo helt uaktuelt. Hørmann skal jeg undersøke i morgen. Fikk pris på en tysk port, novaform eller noe i den duren til 18700,- inkl motor og ekstra fjernbetjening.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk,det skal undersøkes!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to Krafer porter og de støyer veldig mye ved bruk. Var hos forhandler og tittet på porter før kjøp og de var så og si lydløse, men de som ble montert her er alt annet en lydløse for å si det sånn.

De har vært montert nå i 2,5 år og ikke noe feil med de i det hele tatt sett bort ifra lydnivå.

Endret av MarioCG
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med all respekt for byggebudsjetter, så bør det nevnes at mine hörmann fra 1981 og 83 fortsatt går både uppat og attat.

Har handlet vinduer/dører på Ligaard i Oslo og har gode erfaringer med en kar som heter Kay der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ringe ligaard i morgen. Har sett noen andre på nett som har krafer og da skryter av hvor stille de går. Kansje de har andre motorer.

Jeg må ikke på død og liv v ha det billigste men jeg betaler ikke 30 000,- for en port når jeg får en som er hakket dårligere til 20. Men jeg har god tid enda så jeg kan sjekke ut mye:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kjøpte port var Byggmakker billigst på Hörmann. 

Underkant av 22000,- for 5500*2250 med motor og to trådløse sendere.

Dette var i trøndelag og uten montering.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har igjen å ringe monter å byggmann. Hørmann holder til rett nedenfor jobben så jeg skal høre med de men de er ikke kjent for å være billige akurat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive