Ydsta

RS4 lookalike grill til A4 s-line?

YoYo!  ^_^

Er på leit etter en RS4 grill, eller såkalt "Honeycomb" grill til A4'en! Har googla litt og søkt på ebay, men det nermeste jeg kommer er denne http://www.ebay.com/itm/FRONT-UPPER-BUMPER-HOOD-HONEYCOMB-MESH-ABS-GRILL-GRILLE-FRAME-06-08-AUDI-A4-B7-/190987469101?hash=item2c77bd812d&vxp=mtr

Denne har ikke emblemet påmontert, så dette må trikses til i etterkant..  :(  Misliker å måtte trikse til en løsning, men aldri i verden om jeg betaler 2500kr for OEM grillen!

Noen som har tips/erfaringer eller link til en der alt er "på plass" ?  :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to kompiser som har kjøpt sine RS4-grillen på ebay, ene til B8 og ene til B7. De har hold seg fint og vært i god stand veldig lenge nå. Har også kjøpt min GTD-grill på ebay, og har gode erfaringer :)

Noe i denne en av de kjøpte.

http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-B7-Black-RS4-Style-Hex-Grille-Grill-Non-S-Line-/200585175434?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2eb3cee18a&vxp=mtr

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to kompiser som har kjøpt sine RS4-grillen på ebay, ene til B8 og ene til B7. De har hold seg fint og vært i god stand veldig lenge nå. Har også kjøpt min GTD-grill på ebay, og har gode erfaringer :)

Noe i denne en av de kjøpte.

http://www.ebay.com/itm/Audi-A4-B7-Black-RS4-Style-Hex-Grille-Grill-Non-S-Line-/200585175434?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2eb3cee18a&vxp=mtr

Hvordan har de gjort det med emblemet da? Må da være mulig for kineserene å få mekka en grill MED emblemet på?  :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ha RS4 i grillen? Får jo kjøpt et RS4-emblem med en bakplate på emblemet så du kan skru på. Mener på grillen kom uten emblem. 

Grillen kom med kromlist rundt, så denne er plastidippet.

55_399457371_xl.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det følger som regel med en holder for ringene med fester, som man skrur på grillen, før man monterer grillen på bilen. Var veldig kurrant det. :-)

Edit: Mulig jeg misforsto, mener du audi ringene, eller emblem som sitter på siden? Type enten Quattro, S, eller RS?

Endret av -Håkon
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du havner jo totalt uansett på rundt 2-2500kr ink frakt og slikt på disse som er linket her... den siste linken passer ikke til din front, passer bare non-s-line... ;)  hørt hva møller/sulland tar for slikt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ha RS4 i grillen? Får jo kjøpt et RS4-emblem med en bakplate på emblemet så du kan skru på. Mener på grillen kom uten emblem. 

Grillen kom med kromlist rundt, så denne er plastidippet.

55_399457371_xl.jpg

Nei, det blir bare flaut når en kommer dinglende i en "slapp" A4..  :lol:

Når det kommer til krom-listen så vil jeg helst kjøpe en som er ferdig lakkert..  ^_^

Hadde "S" emblemet vært fjernet hadde denne vært perfekt!

Det følger som regel med en holder for ringene med fester, som man skrur på grillen, før man monterer grillen på bilen. Var veldig kurrant det. :-)

Edit: Mulig jeg misforsto, mener du audi ringene, eller emblem som sitter på siden? Type enten Quattro, S, eller RS?

Nei, mener Audi logoen/emblemet, vil ikke ha noe jalla RS emblem når jeg bare har A4..

Ser det følger med en ramme til ringene, men på orginal grillen, så er rammen "støpt" inn i resten av grillen. Ser det bra ut med å bare skru det fast slik du sier? Har du noen bilder av rammen montert på grillen?

EDIT: Blir det seende slik ut, slik at holderen bare er skrudd fast på ett vis og ligger oppå "rutene"? (dette er tatt fra baksiden)

51d%2BdfRz43L.jpg

Du havner jo totalt uansett på rundt 2-2500kr ink frakt og slikt på disse som er linket her... den siste linken passer ikke til din front, passer bare non-s-line... ;)  hørt hva møller/sulland tar for slikt?

Er mulig å få "Free international shipping" på noen av dem, så da blir det endel billigere. Det med s-line og non-s-line er jeg klar over  ;)

Har en kompis som jobber hos møller, men har aldri falt meg inn å spør om pris da jeg regner med det koster en fot og en arm..  :wacko:

Endret av Ydsta
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen på den rød B7 kom uten noe S eller RS emblem. Kom med kromlist rundt og krom audi logo. S-merket som er på bildet er ettermontert :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillen på den rød B7 kom uten noe S eller RS emblem. Kom med kromlist rundt og krom audi logo. S-merket som er på bildet er ettermontert :)

Er det mulig å spørre om link?  :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive