alexanderst

Videre vedlikehold av PA Viking Coat

Hei.

Behandlet familiens 2011 E-klasse med S30+ etterfulgt av wipedown. Deretter ble det lakkrensen PolishAngel Contour. Avsluttet med ett lag Viking Coat.

Lurer på om det er PA sin carnabuaflaceshampo er nødvendig, eller går det bra med SV Carbath? Og hvilken Quick Detailer vil fungere best på denne forseglingen?

Mvh Alexander.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke alle slags såper.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt funker ja, men såpa deres gir etter min mening hakket mer glans.

PS: Contour har mer cut enn S30, så neste gang kan du kjøre bare den ;)

Jeg tok nylig en 2012 BMW F11(?, 5-serie stasjonsvogn ihvertfall) med relativt hard lakk, og der var Contour mer enn nok :) kjørte den på roterende med medium pad og resultatet ble veldig bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde contour var en kjemisk lakkrens jeg. Kjørte den på finpute med lavt turtall. Vet jeg kan bruke alle slags såper, men jeg ønsker en såpe som tar vare på behandlingen. Informasjonen produsentene oppgir (som forøvrig får alle produktene til å virke eksepsjoelt gode) sier at man bør holde seg til merket deres. Usikker på om dette er et salgstriks, eller om det stemmer.. :)

Glem det. 699 kr skal jeg bruke på noe helt annet en en flaske pudder. Billigere å legge et nytt lag! Men uansett, takk for tipset.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive