Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Kikker på ny dampvasker til husholdningen. Har funnet en Karcher sc4100 på elkjøp, noen som har noe erfaring med denne ?

Vet at mange her har Foma 7000, er folket fornøyd ? Finner ikke så mye tilbehør til denne.

Skrevet

Jeg har SC4100 :)

Er veldig godt fornøyd med den. Merker godt forskjellen på den og de rimeligere maskinene!

Om det er verdt prisforskjellen må en nesten vurdere, det er vel gjerne hvor lenge en jobber kontinuerlig som blir avgjørende.

Jeg bruker min både i huset og til biler, genial å vaske flis med f.eks, og jeg føler det går helt greit å jobbe mer eller mindre kontinuerlig når jeg vasker ca 30kvm gulvflis.

Skrevet

Jeg lurer på det samme egentlig. Kunne tenkt meg en slik en, men den SC4100 virker å være tomt på lageret til Elkjøp. Kun Collectstore i et par butikker... :huh:  

Skrevet

Jeg får nesten dra innom Elkjøp å høre om de evt kan skaffe Karcheren. 

Noen andre forslag?

Simenhbe
Skrevet

Jeg har Karcher SC3, og er godt fornøyd med den. Trykket kunne kanskje ha vært litt høyere, men jeg elsker at det er oppvarmingstid på bare 30 sekunder :wub:

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår