Gå til innhold

Recommended Posts

Sindre2
Skrevet

Hei!

Har fått øynene opp for bilpleie, og har brukt masse tid å penger på det den siste tiden. Har lest masse på nettet og sett en del videoer om hvordan man gjør ting. Kunne likvell tenkt meg å gått et kurs om det hadde funnet noe slikt her til lands hvor man hadde lært og sett på bilpleie.

Finnes det noe slikt mon tro?

• Admins
truhaa
Skrevet

Både Autoglym og Meguiars har bilpleie kurs vet jeg, kunne godt tenkt meg et Meguiars kurs selv etterhvert.

Kommer litt ann på hvor i landet du bor, men du kan sikkert sende en mail til Norsk prol (meguiars) å sjekke om de har noe kurs i området du bor.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Kan ansette en som drar rundt og har kurs kanskje, hehe. Neida, men har vært inne på tanken. Spørs hvor interessant det er..

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

ClearCoatChristR
Skrevet

Jeg er også keen på bilpleie kurs. Jeg har ikke akkurat ikke så mange diplomer på veggen. Fikk ikke tatt Swissvaxømmeknappen en gang:P

Hvis jeg tar gjerne et kurs hos Pirex i sommer;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår