alextech

Warrior pads, erfaringer?

Hei!

Er i Houston i 3 dager. Isted var jeg innom en verktøysjappe. Der kom jeg over litt polish og pads. Var mye rart der. Eneste kjente var noe Meguiars.

Men jeg tittet litt på pads, fra merket Warrior. Noen som har erfaring med disse?

Eventuelt, finnes det noen andre sjapper som selger detailing utstyr her i Houston? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant veldig lite sist eg var der, var innom på et par plasser, men det var en del "jalla produkter" og meguiars.

Spurte litt de folkene som eg jobbet med, men de fleste gikk til mexikaneren på hjørnet og fikk vasket kjerra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Remtech Detailing Solutions på 2121 Brittmoore Road selger Chemical Guys :-) Ligger ikkje så langt vekke frå Memorial City Mall i NW Houston

EDIT: Ser no at dei har fått inn Menzerna og proff serien til Meguiars i tillegg til CG :)

Endret av Janisak
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Remtech Detailing Solutions på 2121 Brittmoore Road selger Chemical Guys :-) Ligger ikkje så langt vekke frå Memorial City Mall i NW Houston

EDIT: Ser no at dei har fått inn Menzerna og proff serien til Meguiars i tillegg til CG :)

Herlig! Ligger bare 40 min fra hotellet. Har god tid på onsdag før flyet går, så tar en tur da :) Så ut som de hadde bra utvalg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Ligger bare 40 min fra hotellet. Har god tid på onsdag før flyet går, så tar en tur da :) Så ut som de hadde bra utvalg!

Kan være lurt å beregne god tid ja siden det kan være litt vanskelig å finne fram, i januar så var det mye veiarbeid rundt der..

Ellers ein kjempekjekk butikk med flinke folk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var gøy! Kom inn i butikken som lå i en gate med store garsjer. Var til og med en SAAB forhandler over gata! Det så litt utplukket i butikken ved første øyekast. Men er vel mer at butikken var litt for stor :) fikk kjøpt litt diverse CG produkter til en ekstremt god pris. Under halvparten enn i Norge :) Drar vel en tur tilbake imorgen! Takk for tipset!

f0aafc0e24f51ed06bdc1cbb9b06fe11.jpg

d3f1854b0a5e9187eb9567ee3b795628.jpg

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive