Neguah

Trenger jeg virkelig høytrykkspyler?

Jeg har en hageslange med brukbart trykk i, men leser flere steder at høytrykkspyler er uunnværlig. Så, trenger jeg virkelig det? Hvis jeg er nøye med vask, holder det ikke da med vanlig hageslange til avspyling?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, høytrykkspyler er absolutt ett must for å få ripefri handvask :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

... leser flere steder at høytrykkspyler er uunnværlig. Så, trenger jeg virkelig det?

Ja, evnen til å fjerne møkk før berøringsvask er ufattelig mye bedre med høytrykkspyler. Hvis målet er en mest mulig ripefri vask, og det er det jo, må du ha høytrykkspyler.

Jeg har en hageslange med brukbart trykk i

Det er veldig kjekt med hageslangen når du skyller av såpe på bilen etter berøringsvask. Du skal ha en kostbar høytrykkspyler for å levere like mye vann som hageslangen. Så til å fjerne såpeskum, når underlaget er rent, er hageslangen ofte best for folk flest. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det han sa

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, evnen til å fjerne møkk før berøringsvask er ufattelig mye bedre med høytrykkspyler. Hvis målet er en mest mulig ripefri vask, og det er det jo, må du ha høytrykkspyler.

Det er veldig kjekt med hageslangen når du skyller av såpe på bilen etter berøringsvask. Du skal ha en kostbar høytrykkspyler for å levere like mye vann som hageslangen. Så til å fjerne såpeskum, når underlaget er rent, er hageslangen ofte best for folk flest. ;)

Og hvor kommer så høytrykkspyleren inn? Helt tidlig i prosessen, før såpevasken?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel kun til forvask man må ha høytrykk, forvask går vel fint an å ta i vaskehall påvei hjem fra jobben hvis man har tilgang til sånt. Men det er jo morro og lettvint å ha HT selv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HT er både nødvendig og morsomt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive