Gå til innhold
Ingolf

Rustbobler i lakken

Recommended Posts

Ingolf    180
Ingolf

Fant noen bobler i lakken mens jeg polerte i påsken, og har fått godkjent dette på garanti.

Bilen er 3 år gammel Superb og det skal fikses på møller ryen. Bakluke og skjerm bak høyre+venstre

Det virket som slikt var ganske omfattende, men er det noe jeg burde passe på å si fra i forkant og sjekke i ettertid for å få det best mulig?

Er dette riktig tidspunkt å kjøpe lakkdybdemåler eller skal jeg bare ta sjansen på at de gjør det skikkelig?

Har ingen dårlige erfaringer med selve lakkinga dems fra før, men resten av opplegget der med at de har glemt deler av jobben så jeg måtte tilbake flere ganger og resepsjonister som slenger dritt om andre kunder mens du hører på gjør at tilliten ikke er helt på topp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kimmen    36
Kimmen

Bare fortell dem på forhånd at du er veldig nøye og ikke tolererer fargeforskjell, støv, renninger osv.

Dette har hjulpet i mitt tilfelle. Fikk vite av en bekjent at de måtte ha 3 forsøk før de turde å levere det fra seg ;)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bivah    10
Bivah

x2. Jeg sa ikke i fra at jeg "hadde peiling" og skal inn igjen med min bakluke. Dette var på møller skadesenter på lillestrøm. Ganske elendig utført arbeid.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SindreM    2
SindreM

Fikk tatt nedre del av bakdørene på forrige bilen på garanti, fikk igjen en bil full av lakkstøv på fordører og bakskjermer, samt en del støv i lakken.. Bilen var inne igjen 2 ganger før det var nogenlunde.. Så greit å gi beskjed på forhånd hva du forventer.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Autoglaze AS    89
Autoglaze AS

Nå som du har vært innom oss og vet hvor vi holder til kan du stikke innom med bilen etter lakkering, kan gå over jobben som er gjort. Vi har hjulpet mange med både nye og brukte biler etter lakkering. :)

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ingolf    180
Ingolf

Takker!

Hadde håpet på andre svar hehe, men alt går så lenge man vet hva man kan forvente og tar forholdsregler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig