Gå til innhold
Mathias Engeset

Impulshandel.. Godt kjøp?

Recommended Posts

Mathias Engeset    0
Mathias Engeset

Heihei! Ligger for tiden innlagt på sykehus og prøver å få tiden til å gå. Rotet meg inn på slimsdetailing og bestilte denne pakken her: http://www.slimsdetailing.co.uk/accessories-kits-and-tools/gifts-and-kits/rupes-dual-action-polishing-kit.html

Hva synes dere mer erfarne detailere om dette kittet? Greit for utgangspunkt for å få freshet opp lakken på en rundt 15 år gammel bil? :) Nissan 200sx s14a, med det jeg regner med er forholdsvis myk japselakk

Takker og bukker for alle svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
wanvik    149
wanvik

Til den prisen der det ihvertfall et helt greit kjøp :)

Jeg ville personlig kjøpt en kraftigere maskin, men til myk lakk er det helt sikkert godt nok - du må muligens påregne å bruke litt mer tid, men det er vel bare kos :)

Om det er den nye versjonen av den grønne polishen har den utrolig lang kjøretid, og er en drøm å jobbe med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mathias Engeset    0
Mathias Engeset

Til den prisen der det ihvertfall et helt greit kjøp :)

Jeg ville personlig kjøpt en kraftigere maskin, men til myk lakk er det helt sikkert godt nok - du må muligens påregne å bruke litt mer tid, men det er vel bare kos :)

Om det er den nye versjonen av den grønne polishen har den utrolig lang kjøretid, og er en drøm å jobbe med!

Takk for svar! :) Satser på den fungerer godt nok til en nybegynner som meg iallefall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IvarB    206
IvarB

Grei nybegynner maskin, men er ikkje så masse og spare på og handle fra utlandet, spesielt slik valutaen er nå.

Og så er det ofte enklere med tanke på garanti\reklamasjon mot norske forhandlere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mathias Engeset    0
Mathias Engeset

Grei nybegynner maskin, men er ikkje så masse og spare på og handle fra utlandet, spesielt slik valutaen er nå.

Og så er det ofte enklere med tanke på garanti\reklamasjon mot norske forhandlere.

Nei der har du jo faktisk et veldig godt poeng! Sparte vel ikke de alt for store summene, men de hadde ett sånt flott tilbud som varer til imorgen at om du handler for over 150£ får du med en tilfeldig ''luksus'' voks og forskjellig :) http://www.slimsdetailing.co.uk/slims-blog/news/slims-may-day-madness-lucky-dip/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig