Theesire

Anbefalte steder å sette vekk bilen?

Skal selge min "gamle" trofaste Skoda fabia, og den trenger en seriøs lakkrens + poleringsjobb før salg. 

er det noen firmaer som er bedre egnet enn andre? har ikke akkurat lyst til å sette den vekk et sted 4 stk gyver løs med svamp før de rekker å få vekk asfalt etc så den ser verre ut en før jeg leverte den..

Sett noen anbefale Alien autospa blant annet, andre forhandlere i oslo/omegen området som kan anbefales? 

i tillegg, ved nybilkjøp, bør man investere i noe form for ditec behandling e.l?`evt hvor?

mvh

Stian

Endret av truhaa
endret tekst
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke er avhengig av ett registrert firma er det mange flinke her inne som kan utføre jobben for deg :)

Alien Autospa er absolutt seriøse greier, med mye kompetanse. Der blir du nok garantert fornøyd.

Angående nybil ville jeg personlig ikke gått for Ditec. Det finnes en haug av andre produkter der ute, som gir bedre holdbarhet, finish, og ikke minst pris. Ville forhørt med evt Alien hvis du velger det :)

Lykke til!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset :) skal høre med de hva de anbefaler på nybil og hente inn litt pris for min gamle :):)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut en forespørsel i underforumet her på DCN (http://www.detailersclub.no/forum/forum/56-jobb-%C3%B8nskes-utf%C3%B8rt/), oppgi hva slags bil det er snakk om, litt om bilen, tilstand osv. Og hva det er du ønsker utført, samt selvfølgelig hvor du holder til. Så er det helt sikkert en av de drevne detailerne her inne som kan ta jobben og gjøre bilen til et lette salgsobjekt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive