chall86

Grundig polering/rubbing(?) av bilen min

Hei,

I november kjøpte jeg en demobil ved Stamsaas i Moss (jeg bor selv i Bærum), en Mini Cooper 5-dørs, ny modell. Denne hadde blitt brukt til noen avisartikler, f.eks. her http://www.dinside.no/930387/test-mini-hatch-med-fem-dorer. 

Jeg har hatt bilen til håndvask ved Sandvika storsenter noen ganger ila vinteren. 

Selv har jeg kun vasket bilen for hånd. Jeg har også polert den for hånd. Til tross for dette, ser jeg tydelig at bilen har vært gjennom en vaskehall eller to før jeg kjøpte den. Det kan også hende en eller flere av vaskejobbene jeg har betalt for, ikke har blitt gjort til min standard. 

Når solen skinner på bilen, ser jeg tydelige "småriper"/swirls, uten at jeg kjenner noe som helst med fingeren eller neglen. Jeg er ingen ekspert, er usikker på hva dette er, men regner med at noen her inne vet mer enn meg. 

Bilen er egentlig i kjempefin stand, og det irriterer meg at "noen" har klart å gjøre dette. Jeg tror bilen trenger en skikkelig poleringsjobb (det kan hende det heter noe annet) for å få vekk disse detaljene. 

Jeg har registrert meg som bruker her inne i håp om at noen kan hjelpe meg med dette. Er det noen i Oslo-området med ekspertise innenfor dette? Jeg håper/tror ikke at bilen trenger en ny lakkering! Håper å høre noe fra noen som har tips, eller som kan utføre en slik jobb :) 

-Chris

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm sendt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive