buskas

Lakkforsegling/voks av hvit Alfa Giulietta, Oslo

Hei,

vurderer alternativer i forhold til å beskytte lakken på min nyinnkjøpte 2013-modell Giulietta. Bilen har gått 22K, og mine (utrente) øyne klarer ikke å se stort av swirls/riper eller andre skader. Tror derfor ikke det trengs noen polering, bare vask+clay før behandling.

Har vurdert å bruke f.eks noe Autoglym-greier selv, men har ikke noe egnet sted å stå, så jeg tenkte å spørre her for å se om noen kunne tatt på seg jobben for en grei pris, og om særlig i forhold til å få på et produkt som er noen hakk bedre da jeg gjerne vil at det skal vare en stund. Har også tenkt på å ta kontakt med et firma for å få gjort jobben, men siden jeg selv er 'nerd' på diverse områder tenkte jeg å høre her om det er noen detailing-nerder i Oslo som kan konkurrere med proffene først :)

Fargen heter "bianco pastello" og har kode 296/A om det er interessant.

PS, jeg er interessert i faget, men har lite kunnskap+erfaring og det er ikke bare-bare å DIY nå man i beste fall kan stå i en støvete jobb-garasje uten vann&avløp. Så øs gjerne ut av deres kunnskap og kom med råd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil alltid anbefale å polere litt først.. nr 1 for å hente opp mer glans, nr 2 ofte vil LSP hefte seg bedre til materiale som er behandlet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive