polishduden

Trenger en til å lage nettside

Hola!

Er det noen her inne som kan påta seg jobben med å lage nettside til foretaket mitt? Jeg kunne litt basic html en gang i tiden men thats it! Bør være grei å legge ut ting, bilder osv på :) Dette er ikke noe som trengs gjort nå. Men om ca et år. Gi meg gjerne navn eller send meg en pm så tar vi det derfra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags foretak er det snakk om? Bilpleierelatert mest sannsynligvis? Jeg har holdt på en del med Wordpress og Joomla. Wordpress er utrolig enkelt, intuitivt og pent. Finnes tusen på tusenvis av templates som enkelt kan modifiseres etter egne behov. I tillegg en masse plugins og moduler. Jeg kan helt sikkert hjelpe deg om du trenger det :)

Om du ikke har kommet så langt å tenke på webserverleverandør, så kan jeg definitivt anbefale ProISP! Brukt dem flere ganger og har bare godord å si :)

Endret av Michael'
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags foretak er det snakk om? Bilpleierelatert mest sannsynligvis? Jeg har holdt på en del med Wordpress og Joomla. Wordpress er utrolig enkelt, intuitivt og pent. Finnes tusen på tusenvis av templates som enkelt kan mofiseres etter egne behov. I tillegg en masse plugins og moduler. Jeg kan helt sikkert hjelpe deg om du trenger det :)

Om du ikke har kommet så langt å tenke på webserverleverandør, så kan jeg definitivt anbefale ProISP! Brukt dem flere ganger og har bare godord å si :)

Bilpleie er greia ja :) kjøpte domene hos domeneshop her om dagen :) tar imot alle innspill og hjelp med glede :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webhotell også, eller venter du med det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Webhotell også, eller venter du med det?

Har bare sikret domenet foreløpig :)
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, du får bare si ifra, så kan vi sikkert få til noe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også en god del erfaring med Joomla. Bare si ifra visst det er noe jeg kan bidra med :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For et herlig forum, og herlige folk! Jeg skal oppdatere litt etter hvert rundt hva som ønskes når vi nærmer oss :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive