Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Har en Rupes 15 maskin som jeg syns lagde litt rar lyd, tok av bakplaten og da ser den ut som på bilde.

post-3128-0-67593200-1429804396_thumb.jp

Skrevet

Enten er bakplata utslitt, eller så er det tomt for smørning :) Siden den lager lyd, så regner jeg med at bakplata er ferdig. Kjørt mye med den?

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

griffenfeldt
Skrevet

Du må huske å smøre gummipakningen med silikon av og til hvis du ikke har utført det som blir omtalt som "washer mod"

Friksjonen mellom bakplate og pakningen blir litt stor og utvikler varme som sliter ut pakningen.

Prøv å ta litt silikon eller teflon på og se om lyden ikke blir borte. Prøv å vask bort det sorte på bakplaten hvis det skaper friksjon.

2015 Mini Cooper Sd Countryman Blazing red
2011 Citroen C1 1.0 rød.

Driver Larsens Autospa.
http://larsensautospa.no
bilpleier for fotofinish
http://fotofinish.no

Nad Nanolex approved detailer
Swissvax autorisert detailer

Mvh
Thomas

Skrevet

Har brukt den på ca 5 biler så da bør det vel strengt tatt være en reklamasjonssak vil jeg tro. Den blå ringen på bakplaten virker også litt løs, skal den være det!?

Skrevet

Det skjedde også med min. Gummidelen begynte å hekte i bakplaten og smelte. Jeg løste det med washer mod, men det skal strengt tatt ikke skje nei.

Ja, jeg vasker med svamp!

• 2 weeks later...
-Thomas-
Skrevet

har glemt å oppdatere status her, men fikk tilsendt ny bakplate av Bilnerden da importøren mente det var her problemet ligger.

Men hvor får man tak i en 5/16 skive uten å måtte kjøpe 100stk?

• Moderatorer
Christer
Skrevet (endret)

har glemt å oppdatere status her, men fikk tilsendt ny bakplate av Bilnerden da importøren mente det var her problemet ligger.

Kjøp en 8mm skive hos Biltema. (5/16" = 7.94mm)

Endret av Christer
  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Skrevet

Har aldri skjedd med noen av mine rupes. Og de er ikke washer moddet. mandags maskin

Jøss, det var en enkel konklusjon.

Dine maskiner av X-antall tusen maskiner har ikke hatt et feilskjær, ja da må det pent nødt å være et mandagsprodukt..

Skrevet

Jernia selger skiver i løsvekt. Jeg fikk en gratis av dem da jeg spurte.

• DCN Poeng 1
Skrevet (endret)

Satan så hårsår du e.

Ja jøss, satan altså....

Innlegget ditt oset ironi og spøk, og basert på ditt svar på innlegget mitt så kanskje du bør se deg selv i speilet før du klager på noen er hårsår.

Innlegget hjalp fint lite med trådstarters spørsmål heller..

Endret av tr86

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår