Gå til innhold

beste pads til roterende


longbow

Recommended Posts

DA har eg inntrykk av at uber går for å være noe av det bedre til det meste til en ok pris, så hva funker best sånn på snittet på roterende? Tenker mest fra medium grovt til relativt grovt

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Uber, Scholl og CG sine puter fungerer ypperlig til roterende :) Så lenge de tåler varmen som en roterende maskin skaper, så er det nok gull.

 

Sjekk her bla.: http://www.detailersclub.no/forum/topic/23236-info-fargeskala-og-grovhet-p%C3%A5-poleringsputer/

Endret av Michael'

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholl, Uber, Menzerna, Meguiars, 3M, etc. Har alle pads som fungerer flott til roterende.

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Ikke tenk pris da det ikke er store forskjellene ofte :) Scholl er mine favoritter på roterende.Men gul uber skal ha minst like mye cut selv om jeg ikke har prøvd det enda.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den bruken du skisserer er Meguiars burgunder utrolig bra! Eneste ulempen jeg kan komme på er størrelsen. De jeg har er litt vel store, men en får de forhåpentligvis i litt mindre også?

Utrolig holdbare og gode pads. (Forøvrig er alt det andre som de nevnt her gode greier også :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det høres utsom er eg må prøve scholl da men hvilke av de putene er de beste da? De har jo 1000 forskejellige.

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Det høres utsom er eg må prøve scholl da men hvilke av de putene er de beste da? De har jo 1000 forskejellige.

s03gold til gul pad og s17 til orange pad.s17 på waffle/sort finish pad er også glimrende til en stegs.Beste jeg har prøvd på roterende.Finnes flere s&s med denne komboen her :) 

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...