Lilleulv

Shine av 1967 Mustang GTA

hei. Jeg har en 1967 Mustang GTA, Candy apple red, som har vært gjennom omfattende restaurering, spesielt på det tekniske. Bilen ble hellakkert i fjor, men på anbefaling fra lakkerer, ble bilen ikke polert. Nå er bilen klar for første vårtradisjoner, men jeg ønsker at den skal fremstå så fin som mulig, både innvendig og utvendig. Jeg er relativt nytt medlem her i klubben, og har derfor ingen formening om tid og kost, men jeg vet jo hva det koster med fullshine på "bra steder" uten at det nødvendigvis er et kvalitetsstempel bortsett fra prisen, da som ofte er latterlig høy. Noen som kunne tenke seg å jobbe litt med et klassisk smykke? Det er ikke så mye å reparere av dårlig lakk, eller mange riper, snarere å få hentet ut det lille ekstra. Litt riper i dash (som er delvis nytt og gammelt i børstet alu) og frontruta har vel sett bedre ut, men her er jeg usikker på hva som er å hente. Bilen som sådan, er nok i topp 5% av det som ruller i Norge, uten å være i utstillingsstand. Jeg legger ved noen bilder, så snart jeg er i nærheten av PC en min. Fint om du i tilbud til meg, legger ved noen prosjekter du har utført tidligere.

Bilen er i Oslo

post-9802-0-55289200-1428356614_thumb.jp

post-9802-0-94041100-1428356819_thumb.jp

post-9802-0-91467500-1428356833_thumb.jp

post-9802-0-82782800-1428356856_thumb.jp

Endret av Lilleulv
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er du frA?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å vite hvor du holder til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM sendt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive