• 0
Cateid

Ny maskin

Spørsmål

Hei.

Eg har en slik das-6 pro og vurderer nå en ny maskin for å gjøre jobben litt letter/mindre tid.

Er mest borti hard lakk, tysk, merc, bmw.

Står mellom 2 maskiner.

1. Flex XC 3401 VRG.

2. Flex PE 14-2-150.

om eg velger sistnevnte vil eg da klare meg greit med den og das-6 til finish, plast, og trange små plasser?

om eg velger Flex XC vil den korrigere myeee fortere enn das-6 eller vil eg egentli ende opp med å kjøpe 14-2-150 etter en liten stund igjen?

God påske :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 svar til spørsmålet

• 0

Roterende sistnevnte vel.Jeg har den sikkert ;) Du kan kjøpe spot pads og mindre bakplate til den.F.eks bilnerden.no har kit med 2 forlengere som gjør at du kan komme til selv på de trangeste plasser.Roterende vil korriere litt raskere enn det meste,og vrg(DA) er temmelig effektiv også.Tester og erfaringer på forumet sier derimot at das-6(900w) med rupes produkter er veldig effektivt.Ikke fullt som roterende med andre produkter, men jammen ikke veldig langt etter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

XC3401 har tvungen rotasjon, og dermed kraftigere korrigeringsevne enn das6pro. men også mer vibrasjon.

roterende er et annet beist igjen om en ikke har efaring fra tidligere, men langt fra et dårlig valg. de har bare en lengre mestringskurve

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 0

Ja vet at roterende er litt mer styr å lære seg. er ganske fersk og med maskin. men tenkte å få meg ei dør eller koffertlokk hos høggern å prøve litt på, evt svigermors sorte vw touran som ser helt jeevli ut i lakken og som ingen bryr seg noe om. går nok snart på dynga.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive