Spruck

Kwazar trøbbel...

Oki...

I løpet av siste mnd. har jeg nå svidd av nesten 10k på div. utstyr (takk til Bilnerden for påskemarsipanen de sendte med siste forsendelse) pluss en Nilfisk spyler. Og jeg er fremdeles ikke i mål med hva jeg "trenger"..

Jeg kjøpte 3 av disse: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=68_69&products_id=372

Prickbort, Korrosol og Geyon WetCoat havnet på hver sin flaske. Prickbort og WetCoat funker noenlunde, men ikke alle verden med spray selv med maks trykk. Korrosol på en slik ble helt håpløs, ble nesten ingen spray (og ja, skruen er på maks spray). Tenker det er på grunn av at den er tykkere i konsistens???

Kjøpe 2 av disse også: http://bilnerden.no/index.php?main_page=product_info&cPath=68_69&products_id=536

Ikke prøv de så mye enda, men føler de gir mere "spray". Ulempen er vel at man hele tiden må trykke..

Er det noe jeg åpenbart gjør feil, type "alle vet da vel at man bruker .............. til Korrosol"??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med korrosol i kwazaar trykkanner, Den jeg har brukt nå i over ett år med god spredning. men så stiller jeg kanskje dysa så det går litt mye produkt, men så bruker jeg korrosolen en gang i blant så jeg lever godt med det.

sprayhodet til 1L fungerer jo også bra, men du har kanskje kjøpt en dunk?

Der jeg hadde problemer var at et av atomiza hodene sprak ved bruk av ren p21s.  Den er også så seig at det er tungt å bruke 1liter dobbelspray

Endret av jonkanon
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corrosol funker som bare det på min kawazar stått i flaska over 1 år uten problemer av noen sort. Men prickbort vil du nok slite med over tid, med mindre du bruker stiv slange. myk slange(360) blir stiv og faller av etter hvert.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive