J@n2m

Bergen full utvendig detailing av Opel

Ønsker pristilbud på komplett utvendig oppfriskning av lakk og plastdetaljer på en sort Opel Vectra C stasjonsvogn i Bergen.

Den er pen i lakken, men det finnes noen småriper som jeg gjerne skulle blitt kvitt.

Har ikke lagt merke til noe steinsprut, men om det skulle dukke opp noen skader i lakken ønsker jeg å få det flikket.

Har ikke så god peiling på detailing, men jeg ønsker i hovedsak å få bilen til å skinne som om den var ny!

post-9705-0-71258300-1427114966_thumb.jp

Endret av J@n2m
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun utvendig? Når tenker du å få jobben gjort?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Ja, kun utvendig med grundig vask, rubbing, voks, plastfornying, rensing av ruter, osv. Full utvendig pakke!

Er fleksibel mtp. tidspunktet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har mulighet helgen etter påskehelgen, dvs 10-12. april, evt 17-19. april, hvis det ikke er for sent.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 -19.april er ikke for sent. Bilen ser ikke så ille ut, så har ingen hastverk.

Send gjerne pm med pris, osv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom på at jeg skal på konsert 17. april, så da utgår den helgen for min del... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk beskjed av dragen om at dette ikke var noe jeg hadde tid til, så må dessverre trekke meg... beklager.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint.

Har fått henvendelser på pm også, så jeg skal nok få utført jobben etterhvert :)

Jeg skal montere takspoiler osv. etter kontroll på biltilsynet (godkjenning av senkesett) den 5.mai, så det blir ikke noe bilpleie før tidligst 8.mai.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive