Gå til innhold
Josruu

"Gassmaske"?

Recommended Posts

Josruu    40
Josruu

Jeg vasket fliser i dusjen i dag med surfex og noe annet fint jeg har i uthuset. Fungerte forsåvidt veldig bra men inni det lille dusjhjørnet så ble det visst nok av gasser... Tok på meg ei slags maske jeg har kjøpt på ebay med 2 filtre og greier men den hjalp liksom ikke all verden. Noen som kan anbefale ei billig maske som faktisk funker? Sikkert ikke bra å dra i seg alt av slike gasser fra disse produktene våre regner jeg med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aero    125
Aero

Eg bruker halvmaske fra 3M på jobben når vi bruker sterke kjemikalier. Tar alt av lukt osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hgnubel    334
hgnubel

Hvis du sto i et dusjhjørne og jobbet med surfex uten at en enkel støvmaske hjalp så tror jeg kanskje du prøver å beskytte feil sted...

Brukte du sprayflaske, og hadde du beskyttelsesbriller?

Surfex er ikke så ille med mindre du smører den rett på huden, drikker den, eller får spraytåken i øyne, nese eller munn :) Det er ingen avgasser å snakke om, i motsetning til f.eks. Prickbort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Autoglaze / polishduden    2 608
Autoglaze / polishduden

Jeg har denne fra Biltema. MYE beskyttelse for pengene!

26-350_xl_1.jpg

Det er maska si det. Bare husk å kjøpe riktig filter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Josruu    40
Josruu

Brukte ikke briller nei og brukte sprayflaske. HMS i høysete her i gården:) den fra biltema så ikke dum ut, takk for tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig