Rublings

BMW 120D E82, full pakke Bergen

Skulle gjerne fått et tilbud på nesten full pakke på bilen vår.

Tror ikke den har vært korrigert noengang, så den har en del vaskeriper. Største problemet nå er at jeg har fått noe tjærelignende på bakskjermene som ikke går bort med selvvask. Tok den til og med i maskin en gang i et desperat forsøk på å få det bort, men det gikk ingensteder.

Det jeg er ute etter er en god vask, full korrigering, polering og kanskje litt i interiøret.

Det er bare "del-skinn", og det er ikke ekte skinn, så det er nok ikke nødvendig med skinnrens. Bilen er gått 180.000 km siden den var ny i 2008, så den har en del steinsprut, både på lykter og front. Noen som har erfaring med dette også?

Det viktigste er uansett lakken.

Mvh

Ruben Sæle

Endret av Rublings
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne fått et tilbud på nesten full pakke på bilen vår.

Tror ikke den har vært korrigert noengang, så den har en del vaskeriper. Største problemet nå er at jeg har fått noe tjærelignende på bakskjermene som ikke går bort med selvvask. Tok den til og med i maskin en gang i et desperat forsøk på å få det bort, men det gikk ingensteder.

Det jeg er ute etter er en god vask, full korrigering, polering og kanskje litt i interiøret.

Det er bare "del-skinn", og det er ikke ekte skinn, så det er nok ikke nødvendig med skinnrens. Bilen er gått 180.000 km siden den var ny i 2008, så den har en del steinsprut, både på lykter og front. Noen som har erfaring med dette også?

Det viktigste er uansett lakken.

Mvh

Ruben Sæle

Pm sendt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive