One

Trenger polering/vårklargjøring av en VW Golf 7

Hei,

jeg har en Golf 7 som virkelig trenger en polering som dere kan se på bildene her:

post-6253-0-24375600-1426862014_thumb.jp

post-6253-0-80047100-1426862015_thumb.jp

post-6253-0-34033600-1426862017_thumb.jp

post-6253-0-30576800-1426862019_thumb.jp

post-6253-0-76506600-1426862020_thumb.jp

post-6253-0-82882400-1426862023_thumb.jp

post-6253-0-07407900-1426862026_thumb.jp

post-6253-0-01760000-1426862028_thumb.jp

post-6253-0-01358100-1426862030_thumb.jp

post-6253-0-10631300-1426862032_thumb.jp

post-6253-0-09578600-1426862042_thumb.jp

post-6253-0-94254600-1426862043_thumb.jp

post-6253-0-66081000-1426862045_thumb.jp

post-6253-0-26838100-1426862048_thumb.jp

(Bildene har blitt komprimert for å kunne lastes opp)

Bilen var lånt bort i noen dager og ble da vasket med børste på selvvask på bensinstasjon, og som dere ser så er resultatet at lakken ser ut som den har fått en omgang med en stålbørste  :(

Navnet på lakken er Dyp Sort Perle Metallic, men den er dessverre hverken "dyp sort" eller "perle metallic" lenger som følge av børstevasken... <_<

Jeg lurer da rett og slett på om det er noen i nærområdet som er veldig flink til å polere som kan gjøre dette for meg.

Det jeg ønsker er da en polering og jeg vil gjerne ha tilbake original fargen på lakken, og da mener jeg sånn veldig mørk sort "wet look" som den var før. Jeg har hørt at det er voksing som gjelder da?

Jeg holder til i Fredrikstad.

Setter pris på om noen flinke folk (som kan vise til tidligere arbeid/referanser) kan kontakte meg og fortelle meg om de kan hjelpe meg med dette og gjerne gi meg en ca pris på dette.

På forhånd takk  :)

Endret av One
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm sendt:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å oppdatere denne, har ikke vært på forumet på lenge. Det var Torgeir under nicknavnet Tyggern som tok på seg denne jobben i april i år. Jobben ble ikke gjort tilstrekkelig og resultatet ble ikke det som ble avtalt. Jeg kan ikke kommentere andre jobber han har utført, men jobben han gjorde på min bil var ikke bra, og jeg ville ikke anbefalt han til noen andre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å oppdatere denne, har ikke vært på forumet på lenge. Det var Torgeir under nicknavnet Tyggern som tok på seg denne jobben i april i år. Jobben ble ikke gjort tilstrekkelig og resultatet ble ikke det som ble avtalt. Jeg kan ikke kommentere andre jobber han har utført, men jobben han gjorde på min bil var ikke bra, og jeg ville ikke anbefalt han til noen andre.

Er det slik at du fortsatt ønsker en shine da? Isåfall kan jeg se på jobben

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du legger ut noe sånt kan du godt utdype litt mer. For eksempel hva som ble avtalt og hva som er grunnen til at du ikke synes resultatet ble tilfredsstillende.

F.eks Hvis dere har avtalt kun en 1-stegs og du ikke ville betale for mer skjønner jeg godt at bilen ikke ble ripefri :)

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei dette er vel en sanhet med modifikasjoner.

Ja jeg tok på jobben og ja bilen var MYE verre en antatt og tiden strakk ikke til derfor var det heller ikke mulig å gjøre denne jobben ferdig.

Jeg har mange nok timer og mange nok bilder... Det var også slik at du var avhengig av å få igjen bilen noe du gjorde til avtalt tid.

Jeg har også tilbudt meg å ta bilen igjen uten kostnad, i løpet av sommern når du finner ledig tid.

Syntes det er lite hyggelig å lese slike ting her nå da.

Da har jeg vel både strekt meg langt og litt over i forhold til avtalt pris... Trolig må flere av ripene som er igjen slipes for å bli hundre.

Jeg lovet nok kanskje litt mye, i forhold til pris og arbeidsmengde men det er min blemme når jeg vurderer en bil som ikke ren og jeg har sakt meg villig til gjøre det igjen.

Jeg beklager på det sterkeste at dette ble som det ble..

_MG_8157_zps4mvq0xo6.jpg

_MG_8190_zpsll0rswrr.jpg

PS jeg håper vi kan ordne opp i dette om du fortsatt ønsker det.

Endret av Tyggern
6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du legger ut noe sånt kan du godt utdype litt mer. For eksempel hva som ble avtalt og hva som er grunnen til at du ikke synes resultatet ble tilfredsstillende.

F.eks Hvis dere har avtalt kun en 1-stegs og du ikke ville betale for mer skjønner jeg godt at bilen ikke ble ripefri :)

Som Belle sier så hadde det vært interessant med en oppdatering på hva du ikke fant tilfredsstillende? Utifra bildene så er det en relativt hyggelig forandring på bilen...
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for svar.

Det var ikke meningen å lage en krangel ut av dette. Grunnen til at jeg skrev det slik jeg gjorde var fordi når vi gjorde avtalen og du tok jobben så forstod jeg det slik at bilen skulle bli ripefri.

Bilen ble ikke det, noe du også selv bekreftet både på stedet når jeg hentet bilen, og dagen etter når du sendte sms og skrev at du selv ikke var fornøyd med jobben og at det ikke skal være sånn.

Du skrev at du gjerne kunne tatt inn bilen på nytt for å rette opp i det, og jeg svarte at jeg gjerne ville at du skulle gjøre det. Mitt inntrykk var at du skulle ta kontakt når du hadde ledig tid, og ettersom jeg ikke hørte noe mer fra deg siden den gang (april 2015) så har jeg rett og slett tenkt at du skrev det bare for å skrive det.

Det var altså ikke meningen å krangle her, jeg ville rett og slett gi min tilbakemelding på opplevelsen. Det er vel lov?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ferie nå.

Men som jeg skrev. Hvis du kunne leve med resultatet en stund (det har du gjort) så tar jeg bilen igjen. på egen regning.

Ta kontakt så ordner vi dette. og beklager at jeg har gitt feil inntrykk og at det har blitt missforståelser. 

Har 3 uker ferie nå.

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive