AreJJ

50/50 Etter 2 minutter.

BMW 5 serie 2009 mod. Kjørt 307 000 alltid maskinvasket tidligere taxi. Menzer a 400 gul uber das pro. post-4215-0-66060200-1425723789_thumb.jp

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanvittig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjalp godt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjorde seg!

Hva er det som gjør at speilene fort blir så mye blassere i lakken enn resten av bilen? F.eks frontfangeren. Er jo samme lakk og klarlakk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynlig pga eksponeringen er nesten høyest der. Samme som fronten på fanger er nesten helt likt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow! Hele bilen slik?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wow! Hele bilen slik?

Ikke langt ifra. Fikk umiddelbar effekt bare poleringsputen traff lakken. Dårlig lys og bare telefon viser ikke alt. Her er iallfall ett til bildet.post-4215-0-74083300-1425742627_thumb.jp
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen tilhører en kompis som har spurt om jeg ikke ville gjøre en polering for han. Har ikke hatt lyst da han ikke har forståelse for hva vi driver med her på DCN. Han omtaler hobbyen min som vaskegreier. Var superfornøyd den lille måneden han fikk ha bilen etter jeg var ferdig, men da fikk han totalhavari på motoren. Regningen kom på 64000 etter han hadde pruter litt. Noe med insprøytningen som hadde kollapset. Jobben var for meg ikke forgjeves da det var utrolig gøy å forvandle noe fra matt grå/blå til blank mørkeblå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var superfornøyd den lille måneden han fikk ha bilen etter jeg var ferdig, men da fikk han totalhavari på motoren. Regningen kom på 64000 etter han hadde pruter litt. Noe med insprøytningen som hadde kollapset.

Slik går det når man velger BMW som taxi :rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen hadde gått 257 000 som taxi til kompisen kjøpte den. Da var det byttet bærearmer, automatkasse og diverse foringer. Tror nok hans motvilje til sette bilen på service ( les: bytte olje og filter) er noe av årsaken til havariet. Noen tror jo at det ikke er så nøye med gamle biler:-))

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja, haha :) Regelmessig utvendig vedlikehold og oljeskift ved korrekte intervaller er vel det beste og enkleste man kan gjøre for et lykkelig bilhold :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja, haha :) Regelmessig utvendig vedlikehold og oljeskift ved korrekte intervaller er vel det beste og enkleste man kan gjøre for et lykkelig bilhold :)

Det kan du bite deg nesen på. Bytter olje på begge bilene mine hver 15000 eller en gang i året. Ikke noe long life her i gården. Koster litt på Caravellen med 7 liter olje men det er verdt det. Nesten garantert at en ikke får havari når en samtidig tar motorrens ved hver hovedservice. Koser ellers med de så ofte så mulig:-))
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte av olje og filter tar en halvtime og sikrer at bilen ikke tar selvmord helt plutselig... skjønner seriøst ikke at folk driter i sånt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp Christer. Er generelt opprørt over at folk generelt ikke bryr seg. Hus dyrt, hytte dyrt og bil veldig dyrt. Ta vare på det som koster. PS Christer, flytter til Os om ikke så lenge og da må det være bra tetthet av DCN gutter i den lille kommunen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er jo hvertfall 4 noenlunde aktive her allerede... :)

Forresten, var det din Caravelle vi hadde gnikketreff på hos Christoffer for noen år siden?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er jo hvertfall 4 noenlunde aktive her allerede... :)

Forresten, var det din Caravelle vi hadde gnikketreff på hos Christoffer for noen år siden?

Det var det. Halve bilen er opplakkert siden den gang. Dette var vel i 2012 om jeg ikke husker feil.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg tror det var rundt da... fant noen bilder på et minnekort med en Caravelle og masse folk jeg ikke har sett på lenge for et par uker siden. :)

Må få laget en slags S&S av dem en gang jeg har tid.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du nok til en s&s kjør på. Husker ikke så mye fra seansen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive