Gå til innhold
Haukefer

Kärcher K3550

Recommended Posts

Haukefer    256
Haukefer

Hei, ser det ligger en k3550 til salgs for 900kr på finn, fungerer den greit til den vanlige mann i gata? Kun bilvask den kommer til å bli brukt til.

http://www.finn.no/54520830

Prøvde å søke her men fant ingenting om den. Plukker den evt med meg imorgen da vi skal på Ikea tur til Åsane.....................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Hei, ser det ligger en k3550 til salgs for 900kr på finn, fungerer den greit til den vanlige mann i gata? Kun bilvask den kommer til å bli brukt til.

http://www.finn.no/54520830

Prøvde å søke her men fant ingenting om den. Plukker den evt med meg imorgen da vi skal på Ikea tur til Åsane.....................

Kan fint vaske bil med en slik. 120Bar og 420 liter/t er ikke all verden, men 900 kr er heller ikke all verden. Du kommer til å ønske deg lengre mykere slange, men det er et greit kjøp til forvask av bil, hvis den fungerer som den skal.

• DCN Poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haukefer    256
Haukefer

Okei, da ringer jeg å slår av ett par hundre kroner så pluker jeg den med meg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AreJJ    63
AreJJ

Å der var det avtalt, fikk den for 700 :)

Grattis. Ikke glem å ta den inn når tempen går under 0. Koster litt hvis du glemmer det. Frostsprenging=dyrt/kjedelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haukefer    256
Haukefer

Jepp det skal huske på det. Har en eldgammel en nå, så en dag her sku jeg bruke autofoam, da var det tydeligvis noe som har skjedd når den har stått ute i vinter vannet for vertfall alle andre plass enn gjennom slangen.. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haukefer    256
Haukefer

Skal jeg kunne ta inn i "strålen" 10cm fra dysa? Dette er med vanlig dyse, klarer det ikke vist jeg bruker turobodysa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Skal jeg kunne ta inn i "strålen" 10cm fra dysa? Dette er med vanlig dyse, klarer det ikke vist jeg bruker turobodysa.

Ja, det går an å ta inn i strålen fra den avstanden med vanlig dyse på en enklere forbrukerspyler. 25-30cm avstand med bred stråle, og noen graders vinkel mot objektet, er trygt på lakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig