Gå til innhold
Michael

Dension Gateway Lite kompatibel?

Recommended Posts

Michael    402
Michael

Jeg vurderer sterkt å investere i en Dension Gateway Lite BT for å få usb, aux og handsfree i bilen. Savnet er sterkt :)

Men! Jeg har en Passat 2006 med RCD-500 stereo m/integrert cd-veksler. Produktnummer 1KO 035 195 B. På kompabilitetsoversikten til både Bilradiospes og Dension selv, så står det ingenting om modulen fra Dension passer dersom headuniten har integrert cd-veksler, og ikke en slik ekstern som sitter i hanskerommet. Dension-modulen skal benytte inngang for cd-veksler for å funke.

Det ser riktignok ut som om at det er inngang for cd-veksler bak på spilleren min. Har samme oppsett som dette bildet viser:

625175-RCD-300-BVX-pinout.jpg

Hva tror dere, vil det gå fint? :)

Endret av Michael'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IvarB    206
IvarB

Høres jo ut som det skal gå fint, men sikkert enklest om levrandør svarer på dette, også større sjangs for å få levert tilbake om de sier det skal gå, og det ikkje går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Michael    402
Michael

Fikk tilbakemld. fra Dension på mail i dag, men er usikker på om de skjønte at stereoen min har intergrert cd-veksler, selv om det ble skåret ut i papp. Tror jeg tar sjansen uansett :)

Edit:

Fått installert og testet enhenten nå og det fungerer knallfint. Plug'n'play all the way. Kan varmt anbefale andre som ønsker aux og handsfree å investrere i et slikt adapter! :)

Endret av Michael'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig