Roybenz

Meguiars Nxt Såpa

Jeg syntes denne såpa er alt for sterk, hvertfall på techwaxen, voksen er jo borte etter noen få vask med den såpa..

Det jeg lurer på er om det i heletatt er mulig å bruke den såpa uten å ta voksen? Det står jo tilogmed på at den er bra å bruke

på techwax, hvor mye skal man bruke i en bøtte?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt den såpa i 2-3 år og har ikke merket noe endring på voksen min,men hvis du syntes den er for sterk så kan du jo bytte såpe til gold class,den er mildere.

NXT såpa skal tilføre voksen din samme type polymerer som er i NXT voksen slik at den ikke skal bli så fort utlitt og miste glansen.

Blandingsforholdet mener jeg skal stå på flaska og er ca 3 korker pr. bøtte (og de korkene er små) så hvis du har fylt opp har du for sterk blanding,og som du sikkert vet er det ikke bra med noe som er overdrevet mye av.

Lykke til

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.9liter med NXT såpa gir meg ca 200liter ferdig blanda bøttevask.

Da er den ikke for sterk etter min mening. Aldri opplevd att den har lagd noe ugang i lakk/vinduer etc etc etc..

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke så sterk som Chemical Guys CWG i hvert fall, er bare å blande mer ut enn du har gjort hittil. Har brukt den masse, og liker den Swissvaxært godt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt NXT såpa til min bil nå... Har ikke prøvd den, men om det er sant som det sies over her så må jeg jo bare få tak i Gold Class såpa. Jeg har vokset med Carnauba Vax fra Meguiar's.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Soft Wash Gel over GB Nuba. Denne komboen fungerte meget bra.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at de sa glattheten ble borte, men det betyr ikke at beskyttelsen forsvinner. men er bilen ikke så skitten holder ofte gold class greit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke bare 5mL pr bøtte? Av nxt, da må den jo bli mild nok?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive