Chris-520e39

Stor-service på gobilen!

Heisann!

Snart skal min 99-modell bmw 520i på storservice (150.000km). I forbindelse med dette skal jeg også bytte bremser, bremseklosser, 2 dempere (bak) og foringer i ledd foran. Jeg lurer derfor på om jeg bør gjøre dette i Sverige et sted for å spare penger. Noen som har erfaringer på å ta slikt i Sverige? Trenger tips :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heisann!

Snart skal min 99-modell bmw 520i på storservice (150.000km). I forbindelse med dette skal jeg også bytte bremser, bremseklosser, 2 dempere (bak) og foringer i ledd foran. Jeg lurer derfor på om jeg bør gjøre dette i Sverige et sted for å spare penger. Noen som har erfaringer på å ta slikt i Sverige? Trenger tips :D

Stjerneservice i Heggedal parallellimporterer originale BMW-deler til gunstige priser. Og det er et verksted i samme lokale som jeg pleier å bruke, han er veldig rimelig.

Koster jo fort litt tid & penger å reise over til .se, så det kan sikkert lønne seg å høre med mer "lokale" aktører også ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan fort spare 40% på å handle i Sverige.

Hadde en storservice på min. Møller skulle ha ca. 29 000 NOK

Endte opp med 14 000 SEK.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det kazzper! Skal sjekke ut det, er 10 min unna der jeg bor :)

Kan jeg spørre hvor det svenske verkstedet var? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Du kan fort spare 40% på å handle i Sverige.

Hadde en storservice på min. Møller skulle ha ca. 29 000 NOK

Endte opp med 14 000 SEK.

Mye å spare i Sverige ja ;) men for en pis for en stor service da :o

Hadde min 2000 modell Celica på stor service når den hadde gått 160 000 og kosta bare 4000 og det var i Norge :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller er kriminelle på pris ja, unngår å ta service hos dem når det er mulig...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stjerneservice i Heggedal parallellimporterer originale BMW-deler til gunstige priser. Og det er et verksted i samme lokale som jeg pleier å bruke, han er veldig rimelig.

Koster jo fort litt tid & penger å reise over til .se, så det kan sikkert lønne seg å høre med mer "lokale" aktører også ;)

Jøss. Har bodd 1 km unna i snart 15 år uten å vite om dette. Er det mulig.... :blink:

Ligger ved Dal forsøksgård skjønte jeg.

Endret av gjohn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke direkte service da. Byttet styrestag og ac kompressor.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive