svenarne

1- stegsmiddel

leste meg litt opp på Rupes sin UHS og ser at Scholl har noe som hetter s20 black og s20 blue

noen som har prøvd de ? erfaringer ? Bruker selv en flex xc3401vrg med menzerna pads

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

UHS og Menzerna PF2500 er gode 1-stegs polisher som kan brukes med flere typer pads og er derfor veldig anvendelige.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s20 black har vel ikke blitt sluppet på det åpne markedet enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på hvilken lakk du skal maskinpolere.Siden maskina di er temmelig effektiv, så kan du gå på hard og medium hard lakk med skikkelig grove saker som Scholl s03gold og menzerna300 :) Spre produktet på trinn 3 uten press,opp på full guffe med bra trykk 1-2 minutter også ned på trinn 3-4 med lite press(for å få klarest mulig finish) over området igjen. har kun prøvd gul menzerna pad.Tror den er ganske så bra til en stegs med grovt produkt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer an på hvilken lakk du skal maskinpolere.Siden maskina di er temmelig effektiv, så kan du gå på hard og medium hard lakk med skikkelig grove saker som Scholl s03gold og menzerna300 :) Spre produktet på trinn 3 uten press,opp på full guffe med bra trykk 1-2 minutter også ned på trinn 3-4 med lite press(for å få klarest mulig finish) over området igjen. har kun prøvd gul menzerna pad.Tror den er ganske så bra til en stegs med grovt produkt.

Menzerna 300 på 1 stegs? Har ikke prøvd den nye 300, men har sett bilder fra den i bruk. Den er så grov at den matter ned lakken

Menzerna 2500 er veldig god 1 stegs :)

Endret av Aero
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Menzerna 300 på 1 stegs? Har ikke prøvd den nye 300, men har sett bilder fra den i bruk. Den er så grov at den matter ned lakken

Har ikke prøvd den selv, men har hørt at den er så bra.Tror jammen jeg har sett en test også men husker ikke av hvem :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd den selv, men har hørt at den er så bra.Tror jammen jeg har sett en test også men husker ikke av hvem :)

Rettelse.Blanda litt her jeg.Det var den nye grove til Scholl som skulle være så bra :) Menzerna300 sier bilnerden og flere jeg googla at det må kjøres ett avsluttende trinn etter ett steg med den.

'

oi siterte meg selv.På tide å sove litt ;) Prøver å være aktiv på forumet når jeg har tid hehe.

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S20 skulle ifølge Scandicshine være klar iløpet av januar, men nå forsinket med ca 1mnd.

Jeg har bare testet den som prototype, men da var den veldig god til 1-stegs. Tok greit og avsluttet like pent som s30ec.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet når s20black blir sluppet ?

Det står i posten over din. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive