Hvkk

Skumrens

Har i lengre tid vært litt pessimistisk til slik skumrens som en f.eks får kjøpt på Biltema.

Men siden fatteren hadde en stående måtte jeg teste den i går, på bagasjeromsmatten min som var så skitten ekkel og fæl gjorde den en helt fantastisk jobb, selv rester fra tidligere eiere ble fjernet på første forsøk.

Men sitter og tenker litt på dette, det er jo ikke akkurat et produkt som blir brukt her inne.

Jeg er fornøyd med resultatet, men hvor forsvinner egentlig dritten ved bruk av et slikt produkt?

Er det et produkt som er verd å bruke videre, siden det er en del enklere en å rense med støvsuger og styr?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke har støvsugd eller noe etter du brukte skummet så ligger nok dritten litt lengre nedi tekstilen, under skummet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammen med en våtstøvsuger og børste er sånt tekstilskum ikke så dumt som vedlikeholdsrens, men hvis det er veldig skittent og man likevel skal ut med suger og halve boden kan man like gjerne gjøre det skikkelig. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fulgte jo det som stod på boksen og støvsugde etterpå, men sliter fortsatt litt med det den tanken "hvor forsvant møkket" for skummet skal jo fordampe og tørke litt før man er på med sugeren, og da ser det jo alt ok ut.

Tror nesten jeg må grave fram våtstøvsugeren, litt mer interiør, grise det til. Før jeg så renser med skum slik den sier, også ser hvor mye som er igjen med våtsugeren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive