Trondb

Jula varmepumpe

Hei jeg har den og har en garasje på samme størelse som deg . Virker veldig bra, har hatt den i 2 år uten problem, og monterte selv,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knotten åssen trur du den blir til garasje på 78m2?

for er jo bra pris värtfall

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei jeg er ikke sikker men den gir ca 3500w , og det er jo hvis det ikke er for kaldt. Jeg har en dasik varmepumpe i huset og den er på ca 7000w og helt anneledes mye mer trøkk, men prisen deretter, du kan jo gå inn og se på polarpumpen.se og titte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja riktig, har titta på polarpumpen og går vel for en mindre versjon enn den vi har i huset som er panasonic, men blir jo over dobble prisen :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så på jula pumpa, men syntes utedelen bråkte for mye, så kjøpte ei netthandelen hyndai eller noe slikt. Den bråker ikke å fungere fint i min garasje på 38m2.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den den linkes til i første innlegg, har ikke hurtigkoblinger. Den må vakumeres. De med hurtigkoblinger heter SC. Ulempen med hurtigkoblinger, er at det sitter en gummipakning i koblingene som mørstner opp og gassen lekker ut. Selv gikk jeg for den TS linker til og bytter monteringsjobben i pleie av en Transporter med en kompis.

Pumpa skal være bra sies det. Naboen har en i kjelleren og han er veldig fornøyd.

Endret av Børge
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive